Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@03:30:03 GMT

خط و نشان پلیس برای عرضه کنندگان لباس پاره

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۱۱۱۲

سردار رحیمی درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف توضیحاتی داد.

به گزارش جنوب نیوز، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف در بازار، گفت: اقداماتی که نیروی انتظامی انجام می‌دهد، موضوعی همه جانبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی افزود: همانطور که با فروشندگان موادمخدر، معتادان متجاهر، مفسدان اقتصادی، سارقان و جرایم جنایی برخورد می‌کنیم؛ با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لباس‌های نامتعارف در سطح پایتخت نیز در حال برخورد هستیم.

او گفت: با توجه به آنچه که درخصوص انجام ماموریت و وظیفه در چارچوب امنیت اخلاقی بر دوش ما گذاشته شده است، در حال ایفای وظیفه هستیم و در این راه نیز اقدامات قابل توجهی اجرا شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: برنامه پلیس در بخش برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان لباس‌های نامتعارف جزء اولویت‌ها است و حتما این اتفاق خواهد افتاد و کسانی هم که به بد حجابی تجاهر می‌کنند نیز مورد هدف پلیس هستند.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: تمام دوزندگان، واحدهای صنفی، خیاطی‌‎ها و تولیدی‌ها در رادار پلیس قرار دارند و به نوبت برای برخورد با متخلفان حوزه تولید پوشاک به خصوص تولید کنندگان لباس‌های نا متعارف خواهیم رفت.

منبع: میزان

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رضا سابکی گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
وی از  اولیاء دانش‌آموزان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانند.

دیگر خبرها

  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • آشنایی با یک تاثیر منفی کم خوابی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها