Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در مرز شلمچه به ثبت ۳۰۰ هزار تردد از زائران اتباع خارجی در مرز شلمچه اشاره و گفت: ۲۲۰ هزار زائر خارجی از ۲۰ کشور دنیا برای حضور در اربعین حسینی و زیارت عتبات عالیات از پایانه بین‌المللی شلمچه عازم عراق شده‌اند. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ علی اکبر سقای امروز در جمع خبرنگاران به ثبت 300 هزار تردد از زائران اتباع خارجی در مرز شلمچه اشاره و اظهار داشت: کشورهایی که بیشترین ثبت را داشته شامل آذربایجان، ترکمنستان پاکستان، افغانستان و هند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: 220 هزار زائر خارجی از 20 کشور دنیا برای حضور در اربعین حسینی و زیارت عتبات عالیات از پایانه بین‌المللی شلمچه عازم عراق شده‌اند. در ایام اربعین حسینی نیز مشکل زائران پاکستانی که اجازه تردد به آنها داده نمی‌شد نیز با پیگیری‌ها برطرف شد.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در مرز شلمچه به افزایش تعداد زائران اربعین حسینی به میزان 79 درصد نسبت به سال گذشته اشاره و ادامه داد: تردد بالغ بر یک میلیون و 667 هزار زائر از پایانه مرزی شلمچه در ایام اربعین حسینی امسال به ثبت رسیده است.

وی از عدم وقوع هیچگونه مشکل ترافیکی، انتظامی و امنیتی در تردد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه اشاره و افزود: با تدابیر اتخاذ شده مرز بین المللی شلمچه از امنیت بسیار بالایی برخوردار و در ایام اربعین هیچ معضلی وجود نداشت.

اخبار اربعین 98| موج حضور زائران به وطن در مرز مهران + فیلماخبار فنی خودرو|هنگام ترکیدن لاستیک خودرو چه کنیم؟اخبار اربعین 98| بالغ بر 2 میلیون تردد از مرزهای خوزستان انجام شده است؛ خدمات‌دهی به زائران تا پایان هفته

سرهنگ سقای با اشاره به عبور یک هزار و 829 کامیون مربوط به وسایل و اقلام موکب‌های حسینی مستقر در عراق از طریق هماهنگی ستاد عتبات و مرزبانی خوزستان، افزود: در این زمینه باتوجه به تعامل انجام شده هیچ مشکلی وجود نداشت.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در مرز شلمچه با اشاره به این‌که بازگشت زائران اربعین حسینی از این مرز روان در حال انجام است، ادامه داد: زائران بدون هیچگونه معطلی تردد دارند اما درخواست داریم که برای حرکت به شهرهای خود ابتدا در مواکب استراحت و در ادامه به مسیر خود حرکت کنند.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان

به گزارش خبرآنلاین از سنندج، عبدالملکی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان با اشاره به انجام تعداد ۶۲ گشت‌ مشترک توسط ادارات ذیربط در سال ۱۴۰۲ از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز نموده بودند، خبر داد

وی افزود: در همین راستا تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898655

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان