Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:10:02 GMT

نرخ سرویس مدارس شهرستان ری ۱۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۱۲۹۴

نرخ سرویس مدارس شهرستان ری ۱۵ درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا، علی یزدان‌پناه روز دوشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری ری با بیان اینکه مصوبه شورای پایتخت، افزایش ۲۰ درصدی تعرفه‌های نرخ سرویس مدارس بود، اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش ری به دلیل مشکلات اقتصادی مردم جنوب تهران با افزایش ۱۵ درصدی موافقت کرده است.

وی ادامه داد: نرخ فعلی سرویس مدارس شهرستان ری از قیمت پایه شهر تهران در حدود ۲۵ درصد پایین‌تر است و قیمت جدید نیز بر اساس تورم موجود تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان پناه با اشاره به اینکه سرویس مدارس با هماهنگی و تایید آموزش و پرورش، شهرداری و پلیس راهور گزینش می‌شود، عنوان کرد: نظارت بر عملکرد سرویس مدارس بر عهده انجمن اولیا و مربیان مدارس است.

وی یادآور شد: متاسفانه سامانه سپند (پایش حمل و نقل دانش آموزی) هنوز در شهرستان ری بارگذاری نشده و باید در این خصوص اقدامات لازم اجرا شود.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سرویس مدارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،آموزش و پرورش فهرج طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز ۲۹ فروردین ماه نیز تعطیل می باشد.

همچنین مدارس شهرستان نرماشیر نیز امروزتعطیل شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بم هم اعلام کرد تمام مدارس شهرستان بم امروزتعطیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر، با توجه به هشدار وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و با توجه به تداوم بارش باران و احتمال جاری شدن سیل با اعلام ستاد بحران شهرستان رابر برای حفظ سلامت دانش آموزان و همه همکاران، تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان رابر در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام می گردد.

باران مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان بافت را هم تعطیل کرد.

آموزش به صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • تهیه کولر برای مدارس شهر بندر امام خمینی (ره)
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند