Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، اتحادیه علمای یمن امروز دوشنبه به جنایت مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی در مآرب واکنش نشان داد.

این اتحادیه بیان کرد: جنایت شکنجه اسیران و کشتن آنها گواهی از رفتار جنایتکارانه داعشی است. این جنایت باید هر آزاده و غیرتمندی را به تحرک به سوی جبهه های جنگ برای رهایی یمن و آزادسازی آن از لوث این گروههای جنایتکار و کوردل وادارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه علمای یمن تاکید کرد: بزرگترین واکنش به این جنایات رفتن به سوی جبهه های جنگ است.

شایان ذکر است که روز شنبه گذشته کمیته ملی اسیران یمنی اعلام کرد که مزدوران و خائنان به یمن در استان مارب دست به جنایت فجیع زدند و سه اسیر وابسته به ارتش و کمیته های مردمی یمن را در داخل زندان آنقدر شکنجه دادند تا بر اثر آن این اسیران شهید شدند.

کد خبر 4752325

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن داعش ارتش و کمیته های مردمی یمن اتحادیه علمای یمن سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا عراق دونالد ترامپ فلسطین رجب طیب اردوغان رژیم صهیونیستی روسیه عربستان سعودی لبنان ایران کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «قدوره فارس» رییس کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که پیش‌بینی می‌شود شمار اسیران فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی بدون در نظرگرفتن اسیران غزه به ۱۲ هزار نفر برسد.

فارس تاکید کرد: این در حالی است که پیش از هفتم اکتبر شمار اسیران فلسطینی در بند زندان‌های اشغالگران به نزدیک به ۵ هزار نفر می‌رسید.

وی تاکید کرد: شمار اسیران فلسطینی پس از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی با افزایش ۱۳۰ درصدی روبرو بوده است. اشغالگران به صورت عامدانه اسیران فلسطینی را شکنجه و آزار می‌دهند؛ این موضوع به شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی انجامیده است.

رییس کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین افزود: احدی از شمار اسیران اهل غزه اطلاع ندارد. زمستان گذشته سخت‌ترین زمستان برای اسیران فلسطینی از سال ۱۹۶۷ میلادی تاکنون بود.

قدوره فارس تصریح کرد: اشغالگران لباس اسیران فلسطینی را از تنشان بیرون آوردند و آن‌ها را از ساده‌ترین حقوقشان منع کردند.

پیش از این نیز کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که ملت فلسطین در معرض حمله‌ها و جنایت‌های شهرک‌نشینان اشغالگر و مسلح صهیونیست است که تحت فرمان مستقیم کابینه رژیم صهیونیستی قرار دارند.

این کمیته بیان کرد که به رغم ادامه شکنجه اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، جهان ساکت نشسته و با اشغالگران همدست شده است.

منابع آماری روز گذشته اعلام کردند که از آغاز جنگ غزه دست‌کم سه هزار نفر از اهالی غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شده‌اند.

کد خبر 6081328

دیگر خبرها

  • واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان | تنش ها میان ایران و اسرائیل کاهش یافته است؟
  • ناراحتی و سرافکندگی مزدوران اینترنشنال از ارباب صهیونیستی خود + فیلم
  • واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • بازداشت ۵ هزار فلسطینی در غزه از هفتم اکتبر تا کنون
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • رونمایی از دو سند نویافته در خصوص تخریب بهشت بقیع
  • تداوم حمله‌های حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت امروز صهیونیست‌ها