Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی نجفی با اشاره به ساخت ۲۰ مجتمع خدماتی - رفاهی اظهار داشت: تاکنون ۶۹ مورد مجتمع های خدماتی -رفاهی برای احداث ،موافقت اصولی دریافت کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه از جمله اهداف این اداره کل ساماندهی و نظارت بر توسعه و فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی جهت ارائه خدمات بین راهی به مردم شریف بوده ، لذا با پیگیریهای انجام شده در آینده شاهد بهره برداری از  مجتمع خدماتی –رفاهی بیشتری در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصریح کرد: هدف از احداث مجتمع های خدماتی  -رفاهی بین راهی ،فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان ومسافران با ارائه خدمات متمرکز و مناسب ،جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده ها و تمرکز آنها در یک مکان ، توسعه زیر ساخت های تفریحی رفاهی و خدمات فنی وعمومی برای مسافرین و مردم مناطق محل اجرای طرح ، فراهم سازی امکانات مناسب برای اقامه نماز و گسترش فرهنگ آن،ارائه اطلاعات جاده ای توریستی و زیارتی به صورت شبکه سراسری ،جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، تقویت جاذبه های توریستی و تفریحی در کشور، ایجاد بستری مناسب برای اشتغال زایی و..... است. 

کد خبر 4752339

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری مازندران ساری اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان سانحه تصادف شیراز شهرکرد موکب مرز شلمچه رادیو اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی نظری امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این کالاهای اساسی شامل غلات (سویا، ذرت، جو، گندم و کنجاله) بود که ذرت بیشترین میزان رشد را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه رکورد تخلیه و بارگیری مجتمع بندری انزلی پس از ۶ سال شکسته شد، افزود: در سال گذشته حدود دو میلیون تن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری صورت گرفت که رشدی ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه در سال گذشته ۷۱۹ کشتی وارد مجتمع بندری انزلی شد، خاطرنشان کرد: نسبت به سال ۱۴۰۱، رشدی بیش از ۳۵ درصد را در این حوزه تجربه کردیم.

نظری با اشاره به میزان واردات کالا در بندرانزلی، گفت: سال گذشته واردات کالاهای نفتی و غیرنفتی از این مجتمع بندری یک میلیون و ۶۰۸ هزار تن بود که رشد ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد.

وی در مورد فعالیت‌های شاخص معاونت امور بندری در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: ارتقاء توان تجهیزات غیر استراتژیک جهت عملیات باربری غلات از روش برون سپاری به شرکت ثالث از طریق پورت اپراتور بندر، جذب نیروی انسانی عملیاتی شرکت پورت اپراتور با توجه به کمبود نیروی انسانی در قسمت عملیات بندری، انعقاد قرارداد در زمینه احداث مخازن روغن خام خوراکی به ظرفیت ۴۰ هزار تن، انعقاد تفاهمنامه احداث مجتمع ساخت و تعمیرات کشتی و همچنین انعقاد تفاهم نامه احداث سیلوی غلات ۴۰ هزارتنی از اهم این موارد بود.

نظری با اشاره به کاهش زمان سرویس دهی به کشتی ها در بندرانزلی، عنوان کرد: Service Time در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۱۹ درصد کاهش روبه‌رو بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی