Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:08:34 GMT

انتشار اطلاعات تازه در مورد تبلت جدید هواوی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۱۴۴۱

انتشار اطلاعات تازه در مورد تبلت جدید هواوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جی اس ام ارنا، منابع مطلع این صفحه کلید را رقیبی برای آی پد اپل می دانند. البته هواوی قصد دارد تبلت یادشده را جایگزین تبلت مدیاپد ام ۶ کند.

بر اساس تصاویر منتشرشده مشخص نیست نمایشگر تبلت جدید چه ابعادی دارد. اما گفته می شود این ابعاد چیزی مابین ۸.۴ و ۱۰.۸ اینچ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین احتمال می رود در تبلت یادشده از پردازنده Kirin ۹۹۰ های سیلیکون و حداقل هشت گیگابایت رم استفاده شود. یکی از نکات جالب در مورد این تبلت، وجود حفره ای در یکی از گوشه های آن است که به نظر می رسد دوربینی برای تهیه عکس های سلفی باشد.

بررسی عکس های موجود از طراحی دوربین دوگانه برای این تبلت و افزوده شدن پرت یواس بی نوع سی به آن خبر می دهد. همچنین وجود بلندگو، میکروفون و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نیز در این تبلت بدیهی است. در مورد زمان عرضه و قیمت نهایی این تبلت هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

کد خبر 4751939

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلت شرکت هواوی سخت افزار اربعین 98 فناوری فضایی فناوری نانو نوآوری امنیت اطلاعات شرکت دانش بنیان هوش مصنوعی موبایل تحقیقات علمی فضانوردان ربات ماهواره ایالات متحده آمریکا اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی

‏مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

او در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیر‌رسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران
  • تصویری تازه علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!
  • 15 تصویر پیشنهادی برای تبلت نماینده اسرائیل در سازمان ملل
  • از نقاشی نتانیاهو تا تبلت نماینده اسرائیل در شورای امنیت
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • بارش باران بهاری جان تازه‌ای به رودخانه خشک لار داد
  • تبلت iQOO Pad 2 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟