Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران با قرار گرفتن در رده پنجم آسیا، سهمیه 3+1 خود را قطعی کرد که بر این اساس سه تیم به طور مستقیم راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می شوند و تیم شهر خودرو خراسان باید در مرحله حذفی به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین رده بندی لیگ های فوتبال قاره کهن را اعلام کرد که بر این اساس فوتبال ایران پس از چین، قطر، ژاپن و کره جنوبی در این رده بندی پنجم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به رده بندی اعلام شده دو کشور برتر منطقه شرق و غرب آسیا سهمیه 3+1 می گیرند.
لذا فوتبال ایران با قرار گرفتن در رده دوم منطقه غرب آسیا سهمیه 3+1 خواهد داشت.
به این ترتیب تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال به طور مستقیم در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت و شهرخودرو خراسان باید در مرحله حذفی حضور یابد.

 

 

 

بیشتر بخوانید: داور ژاپنی دیدار استقلال و الاهلی را سوت می زند باشگاه‌ها می‌توانند اعتراض خود را در کمیته استیناف مطرح کنند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال خودرو فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی