Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت که برنامه فولاد مشخص است و قرار نیست این رده چهارم هم توقعی ایجاد کند.

طرفداری- سعید آذری در مورد پیروزی روز گذشته فولاد مقابل ماشین‌سازی تبریز توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش میزان، سعید آذری، اظهار داشت:

بازی در خانه حریف سخت بود مخصوصا اینکه بازی در شهر‌هایی مثل تبریز و اصفهان که ارتفاع آن‌ها از سطح دریا نسبت به اهواز بالاتر است دشواری‌های خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که در این شرایط سخت به پیروزی رسیدیم.


 

وی ادامه داد:

با درایت نکونام سروسامانی به وضعیت تیم داده شد. خوشبختانه طبق برنامه خود پیش می‌رویم که این جای خوشحالی دارد.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره حضور این تیم در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر و اینکه آیا حضور این تیم در این رده توقع ایجاد می‌کند، عنوان کرد:

من بابت چیزی به کسی قولی نداده‌ام. برنامه ما مشخص است و قرار نیست این رده چهارم هم توقعی ایجاد کند. تنها توقعی که باید از ما وجود داشته باشد این است که با تمام توان در تمام بازی‌ها بجنگیم. اینطور نیست که الان در رده چهارم هستیم، هفته‌های بعد حتما به رده‌های بالاتر برسیم.
 

آذری خاطرنشان کرد:

از این به بعد کار تیم ما سخت‌تر هم می‌شود و تیم‌ها روی فولاد حساب بیشتر و بهتری باز می‌کنند. ما هم تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم.


وی در خصوص پستی که چند روز پیش در حمایت از علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن منتشر کرد هم گفت:

منصوریان رفیق ۲۰ ساله من است. درست است که من الان در ذوب‌آهن سمت مدیریتی ندارم، اما کارمند ۲۷ ساله کارخانه هستم و مانند بقیه کارمندان سهامدار شرکت. من طرفدار ذوب‌آهن هستم و این موضوع را کتمان نمی‌کنم. وقتی احساس کردم رفیقم تحت فشار است تصمیم گرفتم از او حمایت کنم.
 

مدیرعامل باشگاه فولاد در واکنش به اینکه پست حمایتی‌اش از منصوریان این شائبه را ایجاد کرده که او در آستانه اخراج از ذوب‌آهن است، تاکید کرد:

من از این مسائل خبری ندارم و فقط به خاطر رفاقتم با او حمایتش کردم. پست من فقط رفاقتی بوده، چون به رفیقم و البته ذوب‌آهن عرق دارم.
 

آذری در رابطه با اینکه چرا جواد نکونام در نشست‌های خبری پیش و پس از بازی با ماشین‌سازی شرکت نکرد، عنوان کرد:

در این خصوص اطلاعی ندارم و نمی‌توانم اظهارنظر بکنم.
 

وی در خصوص انتخاب ذوب‌آهن از طرف AFC به عنوان بهترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت:

درست است که ذوب‌آهن را ترک کردم، اما از این انتخاب خوشحال شدم. وقتی کارشناسان بین‌المللی چنین انتخابی می‌کنند یعنی ما کار درست را انجام دادیم. اگر افتخاری بوده برای همه مجموعه ذوب‌آهن بوده. خوشحالم که این مسئله زمانی اعلام شد که من از ذوب‌آهن بیرون آمده بودم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود

وزیر دولت دوازدهم با اشاره به وضعیت قیمت دلار، تورم افسارگسیخته و کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب نوشت: یک از این‌ها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می‌کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها!

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تگرامی خود نوشت: دلار ۶۴ هزارتومانی، تورم مزمن و افسارگسیخته، کار‌های بی قاعده در موضوع حجاب و حالا هم وضع قانون برای مالیات ستانی بر عایدی سرمایه (بخوانید بر تورم)؛ هر یک از این‌ها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می‌کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها!

ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید!

دیگر خبرها

  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • سقوط فولاد بعد از نکونام