Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ظهر امروز، ۲۹ مهرماه در بازدید از موکب پایانه مرزی بیله‌سوار و بقاع متبرکه شمال استان اردبیل، اظهار کرد: در راستای توسعه هر چه بیشتر برنامه‌های تعیین‌شده در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان بیله‌سوار اعتبارات لازم تخصیص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت موکب سیدالشهدا(ع) پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: تدابیر لازم برای اهدای بسته‌های فرهنگی و پذیرایی برای بازگشت زائرین جمهوری آذربایجان از کربلا اتخاذ شده است تا توسط این موکب این خدمات به زائران ارائه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در مورد خدمات‌رسانی این موکب به زائران خارجی افزود: در زمینه استقبال، پذیرایی و اعزام زائران خارجی اربعین به کربلای معلی خدمات مناسبی در شهرستان بیله‌سوار به این افراد ارائه شد که تلاش و جدیت بر تداوم این خدمات‌رسانی در زمیان برگشت از این سفر معنوی است.

ستوده با اشاره به وضعیت مساجد و اعتبارات شهرستان اصلاندوز در این زمینه بیان کرد: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا زمینه برای حضور هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان در مساجد را فراهم آوریم تا بتوانیم زمینه برای تربیت شایسته دینی و مذبی آن‌ها را فراهم آوریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به محرومیت شهرستان‌های بیله‌سوار و اصلاندوز تلاش می‌کنیم تا با اختصاص اعتبارات مناسب زمینه برای توسعه هر چه بیشتر موقوفات و بقاع متبرکه در این شهرستان‌ها اقدامات اساسی و لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن بسته فرهنگی اربعین زائران آذری موکب مساجد جوانان کربلا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دراین بسته خبری چند خبر کوتاه از نقاط مختلف آذربایجان غربی مرور می شود.

 

* ارومیه زمینه سازی برای مشاکرت مردم در تولید

عماری فرماندار ارومیه در جلسه شورای اداری ضمن تاکید بر اهمیت زمینه سازی برای مشارکت مردم در زمینه تولید، توسعه ارتباط مردم و مسئولان و  خدمت صادقانه و بی منت را از مولفه های تحقق شعار سال عنوان کرد.

حجت الاسلام ذاکر یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم انجام کار کارشناسی و تسریع در انجام فرایندها برای رونق اقتصادی تاکید کرد.

 

* باروق محفل انس با قرآن

محفل نورانی انس با قرآن از ابتدای ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف شهرستان باروق برگزار می‌شود. این محافل در پایگاههای مقاومت بسیج خواهران رونق چشمگیرتری دارد.

 

* سلماس توزیع بسته های معیشتی

رییس کمیته امداد امام سلماس از توزیع یک هزار و ۵٠٠ بسته معیشتی میان مددجویان این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز به همت خیرین نیک اندیش خبر داد. برنج، روغن، خرما، گوشت قرمز، ماکارونی و رب محتوای این بسته‌ها و ارزش مجموع آنها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان بود.

 

دیگر خبرها

  • بازدید ۳۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی چناران
  • اهدای هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین خانواده زندانیان کرمان
  • چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو استان اردبیل خسارت زد
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو خسارت زد
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • اقامت ۱۰ هزار مسافر در گلپایگان
  • محفل انس با قرآن کریم در روستای قره قاسملوی بیله سوار
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر