Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@19:36:31 GMT

باشگاه خلیج فارس: قرارداد برزگر قانونی نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۱۷۸۷

صراط:

سید ناصر محزون در واکنش به قرارداد آریا برزگر با باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:برای انتقال یک بازیکن بین دو باشگاه، صرف توافق بازیکن و باشگاه انتقال گیرنده کفایت نمی‌کند و نیازمند توافق باشگاه فعلی بازیکن هم هست تا قراردادی سه جانبه منعقد گردد. در غیر این صورت ارکان انتقال موجود نبوده و بی اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی افزود: این بازیکن تحت قرارداد باشگاه خلیج فارس است. چند ماه پیش هم باشگاه پرسپولیس خواستار جذب برزگر شده بود، اما چون نتوانسته بودند مسکن او را فراهم کنند، این انتقال منتفی شد و اخیرا باشگاه استقلال درخواست قرارداد با این بازیکن شد و ما هم پس از بررسی شرایط توافق‌نامه سه‌جانبه‌ای را با این باشگاه امضا کردیم، اما به یکباره امروز خبری منتشر شده که برزگر با پرسپولیس قرارداد بسته است که در صورت اثبات این موضوع، این قرارداد غیرقانونی است.

وی تاکید کرد: در صورتی که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته باشد، ما هم از برزگر و هم باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کنیم. توافق ما با باشگاه استقلال در مورد مسائل حق رشد و حق باشگاه بود و مسائل مالی خود این بازیکن با باشگاه استقلال به ما مربوط نمی‌شد. در هر صورت عقد قرارداد با بازیکنی که تحت قرارداد ما بوده، مستلزم توافق با باشگاه خلیج فارس است و در غیر این صورت هر گونه قراردادی غیرمجاز و غیرقانونی است. شاید هم قراردادی در کار نباشد و فقط عکسی منتشر شده باشد که با این حال هم باشگاه پرسپولیس باید رضایت ما را جلب می‌کرد.
محزون ادامه داد: در هفته‌ای که در پیش رو داریم و در صورت اثبات قرارداد با پرسپولیس، ما از برزگر تحت عنوان فسخ غیرموجه و از این باشگاه شکایت خواهیم کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قرارداد برزگر پرسپولیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!

شنیده‌ها خبر از توافق یحیی گل محمدی با باشگاه تراکتور دارد.

طرفداری| احتمال بازگشت سرمربی پیشین پرسپولیس به لیگ برتر وجود دارد.

یحیی گل محمدی با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با این باشگاه به توافق رسید. سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده و گفته می‌شود مجوز فعالیت مجدد او، آخرین مرحله قبل از امضای قرارداد است.

بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند. گفته می‌شود یحیی با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر، با تراکتور به توافق نهایی رسیده و موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

به نقل از تابناک، رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود! منبع مطلعی هم به ایسنا گفت:

قرار است جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است