Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت کارگران کارخانه آذرآب در شهر اراک اظهار کرد: چند روز پیش به دلیل عدم پرداخت معوقات شرکت آذرآب کارگران اعتراض کردند و خواستار رسیدگی به حقوق قانونی خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳۰ درصد مالکیت این شرکت برای بانک کشاورزی است و مشکل آن‌ها را پیگیری کردیم و بانک کشاورزی متعهد شد که حقوق آبان و آذر ماه کارگران این شرکت را پرداخت کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا این کارخانه خصوصی سازی شود. در جلسه ستاد مقاومتی صحبت شد و نمایندگان حضور پیدا کردند و یک نماینده ویژه معین شد تا پیگیر خصوصی‌سازی این شرکت شود.

شریعتمداری با بیان اینکه شرکت آذرآب یکی از ارزشمندترین شرکت‌های اقتصادی است، تصریح کرد: این شرکت ۴۵ میلیارد تومان پروژه در حال اجرا و ۳۵ هزار قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: آذرآب با حل مشکلات سهامداری ومدیریتی به زودی به چرخه تولید باز می‌گردد

شریعتمداری گفت: در صنعت نفت و نیرو به شرکت آذرآب نیازمند هستیم و در آینده این شرکت جای نگرانی وجود ندارد و دولت پای حل مشکلات آن ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه علت بیشتر اعتراضات کارگران عدم پرداخت حقوق و دستمزد به مدت دو ماه است، ادامه داد: مدیریت بانک و مدیرعامل شرکت تعهد دادند که در اسرع وقت مشکلات فعلی و بلند مدت کارگران حل شود.

انتهای پیام/

توضیحات وزیر کار درباره آخرین وضعیت کارگران کارخانه آذرآب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علاقه‌مندان تا روز سه‌شنبه اول خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند. 

این اوراق با نرخ سود علی‌الحساب 25 درصد، سه ساله (36 ماه)، به‌صورت با نام، الکترونیکی، معاف از مالیات و با امکان بازخرید پیش از سررسید منتشر می‌شود.  

از جمله مزایای خرید این اوراق می‌توان به دریافت بالاترین نرخ سود اوراق منتشره فعلی شبکه بانکی، تضمین دریافت اصل و سود در مواعد مقرر، امکان پرداخت سود قطعی پس از اتمام طرح علاوه بر سود علی‌الحساب و... اشاره کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران از سال 1404 در مراحل پایانی تدوین!
  • ناترازی در تعیین دستمزد کارگری
  • پاکبانان یاسوجی ۸ ماهه حقوق دریافت نکردند
  • پاکبانان یاسوجی ۸ ماهه حقوق دریافت نکردند+فیلم