Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمتی همچنان درگیر مصدومیت است.

طرفداری- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت به احتمال فراوان بازی با شاهین بوشهر را از دست خواهد داد.

به گزارش فارس، سیامک نعمتی، هافبک پرسپولیس که به دلیل مصدومیت این روزها در تمرینات گروهی این تیم شرکت نمی‌کند، امروز همراه با بدنساز تیمش به تمرین پرداخت. نعمتی دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده و به همین خاطر حضور این بازیکن در بازی با شاهین بوشهر قطعی نیست و به احتمال زیاد نعمتی در این بازی غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت نعمتی به گونه‌ای است که قادر خواهد بود تیم پرسپولیس را در بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز همراهی کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سخت ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ

به گزارش "ورزش سه"، فیفادی ماه مارس برای برخی باشگاه های ایتالیایی ناخوشایند بوده و بازیکنان مهمی مصدوم شده اند. این آخرین وقفه بازی های ملی است که در آن، اکثر بازی ها دوستانه اند ولی شاهد برگزاری پلی آف یورو 2024 و نیز لیگ ملت‌های کونکاکاف نیز هستیم.

در این فیفادی، سنگین‌ترین هزینه را رم پرداخت کرد، که چهار بازیکن خود از جمله سردار آزمون را به دلیل مصدومیت از دست داد، پس از آن میلان با سه و آتالانتا و اینتر با دو مصدوم قرار دارند. 

در مورد برخی بازیکنان نیاز است در بازگشت به باشگاه‌ها، شرایطشان بهتر بررسی شود ولی مثلا در مورد آزمون و ورونز سوسلوف مشخص شده که مصدومیت جدی است و باید چند هفته دور از میادین باشند. تا به امروز، تعداد بازیکنان سری آ که در این فیفادی مصدوم شده اند، به 11 نفر افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس
  • ضربه ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • ضربه سخت ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • بازگشت دو بازیکن اینتر از بازی‌های ملی با مصدومیت