Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان تیم‌های سایپا و استقلال از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می‌روند. شاگردان ابراهیم صادقی باید در قلعه‌حسن‌خان از تیم آندره‌آ استراماچونی پذیرایی کنند. آنها بعد از اینکه در سه هفته نخست موفق به کسب هفت امتیاز شدند در سه هفته بعدی سه شکست تلخ را تجربه کردند تا به رده نهم جدول رده‌بندی سقوط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا باید دید سایپا می‌تواند در لیگ برتر بعد از ۳۶ روز به نتیجه‌ای غیر از باخت دست پیدا کند یا خیر.

استقلال تا به حال ۳۶ بار به مصاف سایپا رفته که حاصل آن ۱۷ برد، ۱۲ مساوی و هفت باخت بوده است. سایپا در کنار راه آهن، بیشترین شکست را در برابر استقلال در تاریخ لیگ برتر داشته و اگر امروز تیم استرا موفق به پیروزی شود می‌تواند سایپا را به تنهایی از این حیث در صدر جدول قرار دهد.

آخرین شکست استقلال مقابل سایپا در لیگ برتر به دیدار رفت فصل ۹۷-۹۶ برمی‌گردد که آبی‌پوشان در ورزشگاه تختی با هدایت علیرضا منصوریان در هفته چهارم با یک گل شکست خوردند.در آن بازی محمد عباس زاده از روی نقطه پنالتی تک گل بازی را به ثمر رساند. سه تقابل بعدی ۲ تیم در لیگ به یک برد برای استقلال و ۲ تساوی منجر شده است.

استراماچونی نیز بعد از پیروزی مقابل گل ریحان البرز، گل گهر سیرجان و فجرسپاسی شیراز در پی چهارمین برد پیاپی است تا تیمش را از پایین جدول به طور کامل جدا کند. آنها هنوز در لیگ برتر کلین شیت نداشته‌اند و آخرین بار حسینی در هفته بیست و نهم لیگ قبل در برابر صنعت نفت موفق به انجام این کار شد. حسینی بیشترین گل خود را در دوران بازیگری از همین تیم سایپا دریافت کرده است. سایپایی که در ۲ هفته اخیر در لیگ موفق به گلزنی نشده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال آندره آ استراماچونی سایپا لیگ برتر راه آهن فجر سپاسی شیراز استقلال سید حسین حسینی استراماچونی باشگاه سایپا ابراهیم صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور فردا چهارشنبه ۸ فروردین دریای کاسپین بابل از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز مهمان تیم فجر شهیدسپاسی است.

دریای کاسپین بابل پس از کسب پیروزی ارزشمند یک بر صفر مقابل خوشه طلایی ساوه در هفته بیست و چهارم و جمع آوری ۴ امتیاز در ۲ بازی قبل از آن به آرامش نسبی رسیده، حالا در اندیشه فاصله گرفتن از انتهای جدول رقابتهاست.

شاگردان سید داوود سیدعباسی با کسب ۳ برد، ۹ تساوی و ۱۸ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

دریای کاسپین بابل از یک طرف به دنبال کسب امتیاز در شیراز است و از سویی دیگر چشم به بازی تیم ۱۸ امتیازی شهرداری آستارا دارد تا در صورت شکست این تیم مقابل سایپا تهران بتواند یک رتبه در جدول صعود کند.

فجر شهیدسپاسی شیراز هم که با ۴۸ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد، در خانه به چیزی کمتر از برد رضایت نمی‌دهد.

شیرازی‌ها که به ترتیب ۴ و ۳ امتیاز با تیم‌های صدر جدول و رده دومی چادرملو اردکان فاصله در درجه اول به ثبات جایگاه و در درجه دوم منتظر لغزش حریفان و رسیدن به رتبه دوم هستند.

دیگر خبرها

  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟