Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه ستاره ملی پوش پرسپولیس درباره تمرین این بازیکن با باشگاه عراقی توضیحاتی را ارائه داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بشار رسن که بعد از برد تیم ملی کشورش مقابل کامبوج به ایران بازنگشتهدیروز و امروز در بغداد با تیم سابقش یعنی نیروهوایی تمرین کرد. این موضوع در فضای مجازی شایعات زیادی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانگونه که در تصویر بالا می بینید پایگا خبری السومریه نیوز در این باره نوشت: پس از بازگشت تیم ملی فوتبال از کامبوج به بغداد ستاره بین النهرین در پایتخت ماند و تاکنون برای پیوستن به تیمش یعنی پرسپولیس به ایران سفر نکرده است. پرسپولیس یکشنبه در هفته هفتم لیگ برتر ایران با نتیجه 2 بر 1 پیکان را شکست داد. بهروز دژبود، نماینده بشار رسن در این باره گفت: بشار رتاکنون به ایران سفر نکرده است زیرا وی باید ویزای خود را قبل از بازگشت به ایران تمدید کند.

وی افزود: این بازیکن قبل از پیوستن به تیمش در چند روز آینده ترجیح داد با نیروهوایی سابق خود در زمان حضور در بغداد به منظور حفظ تناسب اندام تمرین کند.

بیشتر بخوانید: پیکان را نباید دست‌کم گرفت/ پرسپولیس بدون تماشاگر هم می‌تواند حریف را ببرد/ علیپور به زوج بهتری در خط حمله نیاز دارد تقابل ستاره پرسپولیس با هم‌تیمی‌هایش در دربی قاره کهن+ عکس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پرسپولیس عراق لیگ برتر ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!

 بسیاری از هواداران خود را خوش‌شانس می‌دانند اگر بتوانند یک‌بار در زندگی خود یک بازی بزرگ از باشگاه مورد علاقه خود را به‌صورت زنده در استادیوم ببینند. در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و آرسنال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی در ورزشگاه آلیانز آرنا، یک پسر توپ‌جمع‌کن حتی بیشتر از بقیه هواداران خوش‌شانس بود.

در دقیقه ۵۰ ستاره‌های نیمکت‌نشین بایرن، از جمله توماس مولر ۳۴ ساله، در کنار زمین در حال تمرین و آماده شدن برای حضور احتمالی در زمین بودند.


در اتفاقی جالب ماتیس تل ۱۸ ساله یک نوع خاص را برای گرم کردن انتخاب کرده بود. در طول پخش بازی از شبکه دازن می‌شد دید که ستاره جوان بایرن توپی را برداشته بود و در حال پاس‌کاری و تمرین با توپ‌جمع‌کن بود.

با اینکه ماتیس تل در ادامه به بازی نرفت و شانس حضور در پیروزی ۱-۰ تیمش را به‌دست نیاورد، اما با این کار جالبش یکی از صحنه‌های ماندگار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خلق کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • تازه‌ترین گزارش آماری صندوق هنر منتشر شد/ توضیحات آقای مدیر
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است