Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نشست ارتقاء تعالی و معنویتی کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌ها با حضور امیر عزیز نصیرزاده و جمعی از فرماندهان و مسئولان در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

فرمانده نهاجا در این مراسم ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: تصمیم راهبردی امام راحل(ره) در صدور فرمان تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش، نشان از کیاست و دوراندیشی آن امام بزرگوار داشت، چرا که وظیفه خطیر تربیت مکتبی و بصیرت افزایی در کارکنان، بر دوش زحمتکشان این نهاد انقلابی سنگینی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: پیشرفت تهدیدات در حوزه جنگ نرم، فعالیت خستگی‌ناپذیر و جهادی در این مقوله را می‌طلبد که بحمدالله با برنامه‌ریزی‌های گسترده صورت گرفته و در مجموعه عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، این مهم بطور کامل محقق شده است.

وی با اشاره به مناسبت‌های مذهبی، خاطر نشان کرد: مناسبت‌های مذهبی در طول سال همچون شب‌های قدر، محرم و صفر، از جمله عنایات حق تعالی است که موجبات زنده نگه داشتن شعائر اسلامی را فراهم کرده و این فرصتی بی‌نظیر برای دست اندرکاران امور فرهنگی و تربیتی، همچون خادمان حاضر در مجموعه عقیدتی سیاسی است که به نحو احسن، از این موقعیت بوجود آمده نهایت استفاده و بهره برداری را در راستای تربیت معنوی کارکنان ارتش ببرند.

امیر سرتپ نصیرزاده، درباره برنامه‌ریزی در امور فرهنگی نیز تاکید کرد: نیروی انسانی باکیفیت، مزیت راهبردی را ارتقا می‌دهد، چراکه پیشرفت نیرو در تمامی ابعاد، بستگی به شایستگی‌های افراد صاحب منصب دارد؛ از این رو نهاد عقیدتی سیاسی باید تمام مساعی خویش را بکار گیرد تا همگام با فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت نیروی انسانی تراز نظام، در ارزشیابی های خود افرادی را گزینش کند که علاوه بر احاطه کامل در امور تخصصی‎شان، در امور معنوی و مکتبی نیز از جمله سرآمدان نیرو هوایی باشند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن قدردانی از توجه ویژه امیر سرتیپ نصیرزاده به مجموعه عقیدتی سیاسی، گفت: از افتخارات نهاد عقیدتی سیاسی آن است که زمینه ساز تربیت شهیدانی مجاهد و ایثارگر همچون شهید بابایی‌ها، شهید دوران‌ها، شهید فکوری‌ها و ... بود که با لبیک گویی به امام امت (ره)، یارانی شایسته برای اسلام و انقلاب بودند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده صورت گرفته در این مجموعه، بیان داشت: پیشقراولی مجموعه عقیدتی سیاسی نیروی هوایی در برنامه‌های فرهنگی، همچون سرود، تئاتر و کسب مقام‌های برتر قرآنی در سطح نیروهای مسلح از جمله دستاوردهایی است که با تلاش‌های شبانه روزی در این نهاد تحقق یافته است.

وی در پایان گفت: اجرای دقیق و کیفی طرح های مصباح و اشراف، از جمله دیگر مواردی است که مورد اهتمام حداکثری کارکنان عقیدتی سیاسی قرار دارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عزیز نصیرزاده نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیلی دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند، زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.

وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه