Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جونیور براندائو، مهاجم ۲۴ ساله برزیلی باشگاه لودوگورتس که چندی پیش با عقد قراردادی ۵۷۳ هزار دلاری به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست، در این تیم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و مورد انتقاد شدید هواداران سرخپوش و کارشناسان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که تاکنون گلی به ثمر نرسانده است و در بازی با پیکان نیز ۴۵ دقیقه حضور داشت و در نیمه اول ۸ پاس داد که تنها ۶ مورد آن صحیح بود و به مقصد رسید و هیچ کدام از آن‌ها نیز کلیدی نبود.

همچنین براندائو در این فرصت ۴۵ دقیقه‌ای بدترین نمایش خود را ارائه کرد و نمره ۶ را گرفت. چه بسا اگر زمان بیشتری را در زمین سپری می‌کرد، نمره پایین تری به او داده می‌شد. همچنین هیچ شوتی نزد تا عملکرد ضعیف خود را کامل کند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - پیکان یک/ سرخپوشان دور از چشم هواداران پیروز شدند

در همین باره، اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد که وزارت ورزش و جوانان باید به پرونده جذب جونیور براندائو ورود پیدا کند. من در ۷ سال حضورم در پرسپولیس، ۲۸ میلیون تومان گرفتم، اما این بازیکن گرانترین بازیکن پرسپولیس با ۵۷۳ هزار دلار است.

او افزود: باید با کسانی که این بازیکن را به فوتبال ایران و پرسپولیس آورده اند، برخورد شود. من حتی جونیور را در تیم امید پرسپولیس هم بازی نمی‌دهم.

در پایان لازم به ذکر است، براندائو با ۵۷۳ هزار دلار گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

به نقل از مهر از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898619

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال