Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@06:28:26 GMT

پرسپولیس رکورد زد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۲۱۲۳

پرسپولیس رکورد زد

پرسپولیس برای بیستمین بار موفق به غلبه بر پیکان شد این بیشترین تعداد بردی است که تیمی در لیگ برتر برابر تیم دیگر بدست آورده است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس با شکست دادن پیکان، توانست روزهای بحرانی را پشت سر بگذارد. این چهارمین برد متوالی پرسپولیس مقابل فیروزه‌ای پوشان بود و با این نتیجه تعداد پیروزی پرسپولیس برابر پیکان به عدد 20 رسید و این بیشترین تعداد بردی است که تیمی در لیگ برتر مقابل تیم دیگری بدست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این آمار در شرایطی خلق شده  که پیکان در 4 دوره لیگ برتر غایب بوده است.به بهانه رسیدن به این حدنصاب بیشترین تعداد پیروزی تیمی بر تیم دیگر در تاریخ لیگ برتر است. بیشتر بخوانید: آمار گل‌های خورده پرسپولیس بدون کمال

پرسپولیس برابر سایپا: 18 برد
هرچند پرسپولیس در 3 مصاف اخیر برابر سایپا تنها به یک پیروزی دست یافته است ولی بارهای بار موفق به شکست دادن نارنجی‌پوشان شده و از نظر بیشترین تعداد پیروزی در رتبه دوم تاریخ لیگ برتر جای دارد.

استقلال برابر سایپا: 17 برد
استقلال سابقه 5 پیروزی پیاپی برابر سایپا را دارد. استقلال در این هفته از لیگ مهمان سایپا است و این فرصت را دارد که آمار خود را برابر این تیم بهبود بخشد.

استقلال برابر راه‌آهن: 17 برد
آمار استقلال مقابل راه‌آهن یکی از یک‌طرفه‌ترین آمارهای تاریخ لیگ برتر است و استقلال در 22 مصاف با این تیم صاحب 17 پیروزی شده است.

سپاهان برابر پیکان: 17 برد
سپاهان مقابل پیکان در ادوار اخیر ناکام بوده و در 6 رویارویی گذشته تنها به یک پیروزی دست یافته است اما سپاهان برابر این تیم به 5 پیروزی متوالی دست یافته است.
سپاهان برابر ذوب‌آهن: 17 برد
سپاهان در دربی اصفهان از همشهری خود، ذوب‌آهن کاملاً برتر است. سپاهان در این فصل نیز موفق به غلبه بر ذوب‌آهن شد تا تعداد پیروزی این تیم مقابل ذوب‌آهن به عدد 17 برسد.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن فوتبال پرسپولیس لیگ برتر استقلال پیکان سپاهان رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الهلال عربستان با هدایت «ژرژ ژسوس» پس از آنکه توانست از رکورد ۲۷ پیروزی متوالی که در اختیار «نیو سنتنس» ولز بود توانست نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند. البته الهلال همچنان به رکورد شکنی های خود ادامه می‌دهد و تاکنون توانسته است به رکورد ۳۴ پیروزی متوالی دست پیدا کند.

اما در کشور ترکمنستان تیمی به نام «آرکاداغ» وجود دارد که رکوردی بهتر از الهلال را توانسته است به ثبت برساند. این تیم در سال ۲۰۲۳ توسط رئیس جهور پیشین این کشور تأسیس شد و از آن زمان تا کنون در تمام دیدارها به پیروزی رسیده است. این تیم در سال ۲۰۲۳ رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را برای خود ثبت کرد و در سال ۲۰۲۴ هم در تمام بازی‌ها به برتری رسیده است تا در حال حاضر رکورد ۳۷ پیروزی متوالی را ثبت کرده باشد.

اما به نظر می‌رسد سطح رقابت پایینی که در لیگ ترکمنستان وجود دارد و توجه کمی که در رسانه‌ها به فوتبال این کشور می‌شود باعث شده است این تیم الهلال باشد که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده باشد.

آرکاداغ در زمان تأسیس، بهترین بازیکنان حاضر در فوتبال ترکمنستان را جذب کرد و در ورزشگاه خانگی خود با ظرفیت ۱۰ هزار نفر بازی می‌کند و در فصل گذشته با تفاضل گل مثبت ۶۶ قهرمان شد. اکنون مدیران این تیم در تلاش هستند نام خود بیشتر مطرح کنند تا بتوانند جای الهلال را در کتاب گینس بگیرند.

با توجه به تغییراتی که در برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفته است این تیم به عنوان نماینده ترکمنستان می‌تواند در فصل آینده در لیگ ۲ قهرمانان آسیا شرکت کند و در صورتی که آرکاداغ بتواند از دیدار پلی آف عبور کند راهی این مسابقات خواهد شد.

کد خبر 6080001

دیگر خبرها

  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است