Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیف‌الله سعدالدین ظهر دوشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران، ضمن بیان اینکه رتبه‌بندی سال ۲۰۲۰ تایمز به انتشار رسید که در آن، ۳۳ دانشگاه ایرانی در میان بیش از یک هزار دانشگاه برتر مهندسی دنیا قرار گرفتند.

وی ابراز کرد: خوشبختانه شاهد کسب رتبه  ۵۰۱-۶۰۰ در سطح جهانی توسط دانشگاه سمنان هستیم همچنین این دانشگاه توانست رتبه شانزدهم بین دانشگاه‌های کشور را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشگاه سمنان گفت: در این رتبه‌بندی برای موضوع مهندسی و فناوری از شاخص‌های عملکردی معتبر و دقیق رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی استفاده و مجدداً دانشگاه‌ها متناسب با رشته‌های خاص موردسنجش قرارگرفته‌اند.

سعدالدین افزود: در رتبه‌بندی تامیز ۲۰۲۰ یک هزار و هشت دانشگاه در علوم مهندسی و فناوری بررسی و دانشگاه‌های برتر در زمینه‌های مهندسی عمومی، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مکانیک و هوافضا، مهندسی عمران و مهندسی شیمی معرفی می‌شوند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به رتبه‌های برتر سایر دانشگاه‌ها نیز گفت: ۳۳ دانشگاه ایرانی در این رتبه‌بندی حضور دارند که بالاترین رتبه دانشگاه‌های ایرانی متعلق به دانشگاه تهران با رتبه ۲۰۱ - ۲۰۵ است.

سعدالدین تأکید کرد: در شهریورماه ۹۸ نیز دانشگاه سمنان در تمام موضوعات برای نخستین بار در فهرست دانشگاه‌های مطرح در نظام رتبه‌بندی تایمز ۲۰۲۰ قرار گرفت.

کد خبر 4752337

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه سمنان توسعه علمی رتبه بندی دانشگاه ها اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان سانحه تصادف شیراز شهرکرد موکب مرز شلمچه رادیو اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوان محاسبات کشور مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

کد خبر 6086136 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • با یک آپارتاید علمی از سوی کشور‌های غربی مواجه هستیم
  • متاسفانه با یک آپارتاید علمی از سوی کشورهای غربی مواجهیم
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟