Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز در بازار طلا تهران هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۰۴ هزار و ۲۱۸ تومان به دست مشتریان رسید که بیانگر کاهش ۴۰۰ تومانی آن نسبت به مدت مشابه در روز گذشته است.

هر سکه طلای بهار آزادی طرح جدید نیز سه میلیون و ۹۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد که به معنای کاهش قیمت ۱۰ هزار تومانی آن است و هر سکه طلای طرح قدیم نیز با قیمت مشابه خرید و فروش شد که در این بخش کاهش قیمت ۵ هزار تومانی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب دو میلیون و ۲۰ هزار تومان و یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان خرید و فروش شد؛ بنابراین نرخ ربع سکه تغییری نسبت به روز گذشته نداشته است اما هر نیم سکه ۱۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است. نرخ هر سکه یک گرمی نیز ۸۱۰ هزار تومان اعلام شد.

در طرف مقابل و در بازار جهانی طلا، همچنان نرخ هر اونس افزایشی ملایم دارد و امروز نیز به قیمت هزار و ۴۹۱ دلار دست به دست شد که به معنای افزایش ۰.۰۳ درصدی آن است.

۲۲۶۲۲۸

کد خبر 1312828

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار طلا و ارز سکه و طلا بازار جهانی طلا باشگاه پرسپولیس سوریه ترکیه کردهای سوریه لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال اربعین خودرو خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (پنج شنبه ۹ فروردین) بازار طلای تهران با ۳۰۳ هزار تومان افزایش قیمت به ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۳۰۳ هزار تومان گران‌تر شده است.

سکه بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت نیم سکه در روز جاری با ۱۵۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به نرخ ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مبادله شد. قیمت ربع سکه نیز ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به دیروز ۱۰۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

سکه یک گرمی نیز امروز با رشد ۱۰۰ هزار تومانی به رقم ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که یک گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

 

دیگر خبرها

  • ارایه وام‌ به تولیدکنندگان لباس برای کاهش قیمت تمام شده محصول
  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی
  • مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏
  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی / طلا ارزان می‌شود؟
  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳