Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ به تمجید از گاسپرینی پرداخت.

طرفداری - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل آتالانتا در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2019/20 شرکت کرد.

به گزارش men، پپ گفت:

گاسپرینی؟ چیزی که قبلا درباره ساری گفتم را می‌توانم درباره او هم بگویم. در واقع خوش شانس بودم که پیشتر توانستم او را ملاقات کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشای کاری که آتالانتا فصل پیش کرد و امسال می‌کند، باورنکردنی است. تماشای بازی تیم گاسپرینی جذاب است. آتالانتا تیمی شجاع است. آنها به هوادارانشان احترام می‌گذارند. سبک بازی آنها غیرعادی است چون واقعا ریسک می‌کنند و مطمئنم همین سبک را مقابل ما هم پیاده خواهند کرد.

قهرمانی در اروپا؟ اعتماد بسیار زیادی به تیمم دارم اما تیم‌های قدرتمند زیادی وجود دارد. لیگ قهرمانان اروپا در محوطه‌ها - هم خودی هم حریف - فتح می‌شود و ما در این زمینه چندان مستحکم ظاهر نشدیم. اشتباهاتی داشتیم که نباید در این سطح انجامشان می‌دادیم. به عنوان مثال در بازی با واتفورد موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و خیلی کم گل زدیم. این نظر من است. در خط دفاع خوب هستیم و باید در زمان درست و مناسب، گل بزنیم. روی این مسئله در حال کار کردن هستیم. فردا فرصت داریم از این منظر بهتر شویم. به شش امتیاز دیگر برای صعود نیاز داریم.

کایل واکر؟ به مرور بهتر می‌شود. او دیروز برای اولین بار تمرین کرد. اوتامندی هم همین طور. شرایط بدنی بنجامین مندی مشکل بزرگی نیست چون قدرت بدنی او، بزرگ ترین کیفیت او به شمار می‌رود. برای دیدن بهترین مندی نیاز است او را چند ماه متوالی در زمین ببینیم.

درست مثل اولین کنفرانس مطبوعاتی‌ام به عنوان سرمربی منچسترسیتی بار دیگر می‌گویم که تلاشمان را برای قهرمانی در اروپا خواهیم کرد ولی نمی‌دانم موفق می‌شویم یا نه. اگر امسال قهرمان نشویم، سال بعد دوباره شانسمان را امتحان می‌کنیم. هرگز با این طرز فکر که نمی‌توانیم ببریم، وارد یک بازی نشدم اما در همه بازی‌ها احتمال باخت تیمم را می‌دهم. تلاشمان را می‌کنیم و خواهیم دید چه می‌شود.

منچستریونایتد-لیورپول؟ ندیدم. فقط توانستم برای آتالانتا وقت بگذارم. دیروز درگیر مسائل شخصی بودم. 

نژادپرستی در ایتالیا؟ مبارزه با نژادپرستی یک مبارزه مداوم است. کاری که باید هر روز انجام شود. امیدوارم یوفا و فیفا در زمینه برخورد با این مسئله یک گام رو به جلو بردارند اما نژادپرستی یک مشکل فرهنگی است. از فرهنگ مردم نشات می‌گیرد. این اتفاق در ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و ... رخ می‌دهد. فرهنگ مبارزه با نژادپرستی را خانواده‌ها باید از دوران کودکی به بچه‌هایشان آموزش بدهند. مبارزه با این پدیده همه ما را شامل می‌شود.

دوگانه ژسوس/ آگوئرو؟ در فضاهای کوچک، سرخیو مهارناپذیر است. اما گابریل برای برزیل بازی کرده بود و روی فرم بود. سرخیو مهاجمی منحصر به فرد در دنیای فوتبال است اما گابریل هم بهترین مهاجم دنیا در فشار آوردن و پرس کردن است. هر کدام خصوصیاتی منحصر به فرد دارند. اگر بنا داشتیم با دو مهاجم بازی کنیم، هر دو مرتب بازی می‌کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره

آفتاب‌‌نیوز :

حجت کریمی با انتقاد از عملکرد هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: افرادی که در هیئت مدیره استقلال حضور دارند، نقش‌شان در این باشگاه چیست؟ این همه اتفاق در استقلال می‌افتد، دریغ از یک اقدام برای حل مشکلات. یکی از آقایان از روز اول مدعی بود برای کار‌های فرهنگی آمده است، چه کار فرهنگی در این باشگاه انجام شده است؟ اسم این باشگاه شرکت فرهنگی - ورزشی است، در مورد اتفاقات اخیر کشور، حتی به خودتان زحمت ندادید حداقل بیانیه بدهید.

وی افزود: سرمربی با مدیریت باشگاه مشکل دارد که این مشکل ماه‌هاست سر جای خود باقی مانده و هواداران استقلال را آزرده خاطر کرده است، اما اعضای هیئت مدیره باشگاه یک بار هم نتوانسته‌اند مشکل را حل کنند. اگر توانایی این کار را ندارید، به چه علت در هیئت مدیره مانده‌اید؟ هیئت مدیره باشگاه استقلال صرفاً برای گرفتن حق جلسه و بلیت بازی‌ها نیست! آیا اعضای هیئت مدیره توانایی گفتگو با مدیرعامل یا سرمربی را دارند یا صرفاً دنبال گرفتن پیراهن و بلیت بازی هستند؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال یادآور شد: آقایان زمانی که در سازمان خصوصی‌سازی بودند مدعی شدند تغییرات در هیئت مدیره باشگاه برای ایجاد تحول اقتصادی و حل مشکلات بوده است. چه تغییر و تحولی در استقلال انجام شده است که دیگران خبر ندارند؟ اگر قربان‌زاده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی قصد داشت آقایان را برای شرکت خودش جذب کند، آن‌ها را در حد کارمند خود انتخاب نمی‌کرد، اما متأسفانه این اعضا را به‌عنوان هیئت مدیره استقلال منصوب کرد که جای تأسف دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • تیم گاسپرینی و کسب یک برد از ۷ بازی اخیر سری آ؛ توقف خانگی آتالانتا مقابل هلاس ورونا
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • شکنجه بی‌رحمانه همسر با یک دلیل باورکردنی
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی
  • گواردیولا: برای ساعاتی صدرنشین خواهیم بود؛ گواردیول دیگر آن اشتباهات اولیه را ندارد
  • سیتی 5-1 لوتون: تیم گواردیولا با تمام انرژی آماده بازی با رئال