Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@20:16:39 GMT

ترکیب استقلال برابر سایپا

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۲۴۲۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال ترکیب اصلی تیمش را برای مصاف با سایپا مشخص کرد. ناطقان: با تصمیم آندره‌آ استراماچونی، سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، محمد دانشگر و آرش رضاوند یازده بازیکن استقلال در مصاف با سایپا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسابقه از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (دوشنبه) آغاز می‌شود. منبع: ایسنا برچسب ها: ترکیب ، استقلال ، سایپا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترکیب استقلال سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد

سرمربی تیم ملی لیست ۱۱ بازیکن اصلی برای دیدار در برابر تیم ملی ترکمنستان را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران شامگاه امروز(سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال ایران اکنون با هفت امتیاز در صد جدول گروه E این رقابت‌ها قرار دارد. تیم‌ ازبکستان نیز با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است.

امیر قلعه نویی برای این دیدار حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی را به عنوان بازیکنان اصلی راهی میدان کرد.

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • فرانسه - شیلی؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • ترکیب ایران در مصاف با ترکمنستان مشخص شد
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)
  • بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)