Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@19:59:11 GMT

خرید جدید تیم پرسپولیس دردسر ساز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۲۴۹۳

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سید ناصر محزون در واکنش به قرارداد آریا برزگر با باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:برای انتقال یک بازیکن بین دو باشگاه، صرف توافق بازیکن و باشگاه انتقال گیرنده کفایت نمی‌کند و نیازمند توافق باشگاه فعلی بازیکن هم هست تا قراردادی سه جانبه منعقد گردد. در غیر این صورت ارکان انتقال موجود نبوده و بی اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این بازیکن تحت قرارداد باشگاه خلیج فارس است. چند ماه پیش هم باشگاه پرسپولیس خواستار جذب برزگر شده بود، اما چون نتوانسته بودند مسکن او را فراهم کنند، این انتقال منتفی شد و اخیرا باشگاه استقلال درخواست قرارداد با این بازیکن شد و ما هم پس از بررسی شرایط توافق‌نامه سه‌جانبه‌ای را با این باشگاه امضا کردیم، اما به یکباره امروز خبری منتشر شده که برزگر با پرسپولیس قرارداد بسته است که در صورت اثبات این موضوع، این قرارداد غیرقانونی است.

 

وی تاکید کرد: در صورتی که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته باشد، ما هم از برزگر و هم باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کنیم. توافق ما با باشگاه استقلال در مورد مسائل حق رشد و حق باشگاه بود و مسائل مالی خود این بازیکن با باشگاه استقلال به ما مربوط نمی‌شد. در هر صورت عقد قرارداد با بازیکنی که تحت قرارداد ما بوده، مستلزم توافق با باشگاه خلیج فارس است و در غیر این صورت هر گونه قراردادی غیرمجاز و غیرقانونی است. شاید هم قراردادی در کار نباشد و فقط عکسی منتشر شده باشد که با این حال هم باشگاه پرسپولیس باید رضایت ما را جلب می‌کرد.
محزون ادامه داد: در هفته‌ای که در پیش رو داریم و در صورت اثبات قرارداد با پرسپولیس، ما از برزگر تحت عنوان فسخ غیرموجه و از این باشگاه شکایت خواهیم کرد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جدید پرسپولیس باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران باشگاه تراکتور که طی دو روز گذشته جلساتی با پاکو خمس برای توافق و جدایی از این تیم داشته‌اند، در نهایت با این مربی بر سر جدایی به توافق رسیدند.

خمس دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و طبق توافق، قرار است مابقی رقم قرارداد امسال خود (حدود ۳۰۰ هزار دلار) را از باشگاه تبریزی دریافت کند و به‌صورت توافقی از این تیم جدا شود.

به احتمال بسیار زیاد امروز (دوشنبه) فسخ قرارداد خمس با باشگاه تراکتور به طور رسمی امضا و نهایی خواهد شد.

کد خبر 844600 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟
  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس