Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگران یکی از شرکت‌های فناور مستقر در مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان رودسر وابسته به پارک علم و فناوری گیلان برای اولین بار در کشور موفق به تولید مصالح ساختمانی از پسماند زباله شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پارک علم و فناوری گیلان، پژوهشگران یکی از شرکت‌های فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان رودسر وابسته به پارک علم و فناوری گیلان، برای اولین بار در کشور موفق به تولید مصالح ساختمانی از پسماند زباله شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  عادل رنجی، رئیس مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان رودسر در این خصوص گفت: یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد این شهرستان موفق شد به صورت پایلوت از پسماند زباله، مصالح تولید کند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرستان رودسر در سال‌های اخیر دفن پسماند زباله بوده است، گفت: از این طریق می‌توان امیدوار بود مشکل پسماند زباله تا حد قابل توجهی حل شود.

رنجی، خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی این شرکت در قالب جدول، بلوک، گنگ، موزاییک و ... می‌بااستشد که در آینده نزدیک وارد بازار مصارف ساختمانی خواهد شد.

لازم به ذکر است، میزان پسماند زباله شهرستان رودسر روزانه حدود ۲۰ تن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارک علم و فناوری مصالح ساختمان پسماند زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند