Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود فروش بلیت الکترونیکی برای دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال، بازار سیاه بلیت فروشی مقابل ورزشگاه دیده می‌شود. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 16:50 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* زمانی که تیم استقلال قصد عزیمت به ورزشگاه را داشت، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در اردوی آبی‌پوشان حضور یافت و با بازیکنان صحبت کرد.

* باشگاه سایپا اعلام کرده که بلیت‌فروشی تا شروع بازی ادامه دارد و تا این لحظه نیز پنج هزار بلیت فروخته شده است.

* جایگاه ویژه ورزشگاه شهدای شهر قدس در حال بازسازی است و تماشاگران امکان نشستن در این قسمت را ندارند.

فروش بلیت بازی سایپا - استقلال تا شروع بازی

* حال و هوای اهالی مردم شهر قدس امروز تحت تأثیر بازی استقلال قرار گرفته بود و بیشتر طرفداران این تیم از چند ساعت قبل بازی مقابل ورزشگاه تجمع کرده بودند.

* در حالی که از روز گذشته اعلام شده بود بلیت‌فروشی دیدار سایپا - استقلال به صورت الکترونیکی خواهد بود با توجه به خرید بلیت الکترونیکی توسط هواداران استقلال، خبری از گیت‌های الکترونیکی در ورزشگاه شهدای شهر قدس نبود.

* به خاطر نبود گیت‌های الکترونیکی و عدم کنترل بلیت از طریق کد ملی، بازارسیاه بلیت‌فروشی مقابل ورزشگاه شهدای شهرقدس ایجاد شده بود و بلیت جایگاه هواداران استقلال با قیمت‌های 20 و 50 هزار تومان به فروش می‌رسید.

* حضور عوامل حوادث برق منطقه شهرستان شهر قدس مقابل جایگاه ورودی تماشاگران ورزشگاه شهدای شهر قدس باعث شده بود تعدادی زیادی از هواداران استقلال از ترس برق گرفتگی در آن قسمت حاضر نشوند.

* باشگاه سایپا بنری روی یکی از سکوها نصب کرده است که علاوه بر آرزوی موفقیت برای این تیم، تصویر چهار بازیکن پیشین نارنجی‌پوشان که اکنون در استقلال حضور دارند روی آن نقش بسته و برای آنها آرزوی موفقیت شده است.

* بیژن طاهری و اشکان نامداری، مربیان پیشین استقلال که در سایپا حضور دارند، با برخی از بازیکنان استقلال خوش‌وبش کردند.

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سایپا استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا استقلال سایپا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد