Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بابک محمدی» با اعلام این خبر اظهار داشت: سال ۹۸ برای پارا وزنه‌برداری نقطه عطفی محسوب می‌شود زا با رایزنی هایی که فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، کمیته ملی پارالمپیک و انجمن، با وزارت ورزش و جوانان انجام داد، برای نخستین بار بحث وزنه‌برداری زنان معلول شکل جدی تری پیدا کرد و لباس زنان پارا وزنه‌بردار مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط برخی هیئت های ورزشی بانوان نیز تمرینات و فعالیت خود را آغاز کردند و خوشبختانه تاکنون نیز بیش از هشت استان اعلام آمادگی کرده‌اند که این تعداد برای اولین دوره نوید دهنده است.

وی در زمینه اهمیت برگزاری این رقابت‌ها تصریح کرد: آغاز فعالیت وزنه‌برداری زنان جانباز و معلول و تلاش برای توسعه این رشته در سطح کشور گام بلند و موثری برای پشتوانه سازی تیم ملی و حضور قوی‌تر ایران در میادین برون مرزی خواهد بود که انشاءالله ثمره آن را در آینده خواهیم دید.

 رییس انجمن پارا وزنه‌برداری ادامه داد: با توجه به حضور ۲ زن ایرانی (مژگان نصیری و حدیث شکوهی) در دوره‌های آموزش بین‌المللی داوری و مسوول فنی مسابقات پارا وزنه‌برداری در رقابت‌های غرب آسیا، امیدواریم کارها در بخش بانوان نیز به شکل خوبی انجام شود.

وی در زمینه‌ برگزاری رقابت‌های پاراوزنه‌برداری قهرمانی مردان ایران نیز اعلام کرد: مکاتبات اداری از سوی کمیته ملی پارالمپیک ایران، با کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) صورت گرفته و موافقت آنها نیز برای حضور ناظرین کمیته بین المللی پارالمپیک در مسابقات آقایان اعلام شده است.

محمدی در پایان گفت: زمان درخواستی برگزاری مسابقات از سوی فدراسیون نیمه دوم دی ماه سال ۹۸ بود که باید توسط IPC تایید شود. بنابراین طبق اعلام ما به استان ها، تمام  هیات‌های ورزشی جانبازان و معلولین سراسر کشور تا هشتم آبان‌ماه فرصت دارند که آمادگی خود را به فدراسیون ارسال کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان بابک محمدی وزنه برداری معلولان سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین‌بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟