Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی راه آهن با افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت، امکان جا به جایی ۴۴۵ هزار نفررا فراهم کرد، ۱۴۸۰ همچنین مجوز پرواز از ۱۲ فرودگاه کشور صادر شده است و ۱۱ هزار اتوبوس در مزرهای چهارگانه حضور یافتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد اسلامی، در صفحه اینستاگرام شخصی خود با اشاره به وظیفه وزارت راه و شهرسازی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی نوشت: رفتن به زیارت سید و سالار شهیدان با پیاده‌روی در اربعین یک توفیق عظیم و وصف ناپذیر است که عاشقان کام تشنه خویش را با وصال به معشوق سیراب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظیفه وزارت راه و شهرسازی خدمت رسانی به زائران عزیز و فراهم ساختن زمینه سفرهای زائران امام حسین (ع) توفیقی برای مجموعه کارکنان این وزارتخانه است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه «هماهنگی، همراهی، یکدلی و یکپارچگی دستگاه‌های ذی ربط در ستاد مرکزی اربعین مشخصه بارز سفرهای اربعین امسال بود.» گفت: از تمامی نقش آفرینان سفرهای اربعین امسال قدردانی می‌کنم و خدمات و تلاش‌های بی‌دریغ اصناف و تشکل‌های صنفی بخش حمل‌و‌نقل و رانندگان زحمتکش، فعالان حوزه ریلی و هوایی را که بسیجی وار و عاشقانه به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در این روزها خدمت کردند، ستودنی بود.

اسلامی یادآور شد: راه آهن با افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت، امکان جا به‌جایی ۴۴۵ هزار نفررا فراهم کرد، ۱۴۸۰ مجوز پرواز از ۱۲ فرودگاه کشور صادر شده است و ۱۱ هزار اتوبوس در مزرهای چهارگانه حضور یافته اند.

وی در ادامه بیان داشت: افزایش ظرفیت راه‌های مواصلاتی، گسترش ظرفیت پایانه‌های مرزی، افزایش پارکینگ خودروهای شخصی و بسیج و مدیریت ناوگان حمل‌و‌نقل عمده اقدامات انجام شده وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای برای سفرهای اربعین امسال بود.

وزیر راه و شهرسازی در پایان تصریح کرد: بسیج امکانات تا پایان سفر زائران ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بازدید وزیر راه از ایستگاه پیشنهادی راه آهن همدان-تهران تدارک ۸۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس بسیج راه آهن راه و شهرسازی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد

تین نیوز

 نشست شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در بخش های مختلف مسکن برگزار و برنامه های سال جدید تشریح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سه شنبه ۷ فروردین شورای مسکن به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی همراه با تمامی معاونان وی در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست معاونان حوزه های مسکن و ساختمان، شهرسازی، بازآفرینی شهری ایران، شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مسکن انقلاب اسلامی و سایر بخش های مرتبط به ارائه برنامه های خود در سال پیش رو پرداختند.

مقرر شد تا سه کارگروه به منظور پیگیری مالی پروژه های در حال احداث، استفاده از ظرفیت انبوه سازان برای اجرای به موقع پروژه های در دست ساخت و پیگیری صنعتی سازی و بهره مندی از فناوری های نوین برای تسریع در اجرای پروژه ها و کیفی سازی تشکیل شود.

در این نشست، خسرو دانشجو معاون معماری و شهرسازی، علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، روح الله اکبری دستیار وزیر راه و شهرسازی و دیگر معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل معاونت ها حضور به هم رسانده و به ارائه برنامه های سال جدید در حوزه های تحت مسئولیت خود پرداختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲ میلیون مسافر و گردشگر در بنادر هرمزگان
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • بذرپاش: رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده های کشور
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است / ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۲۵ درصد افزایش یافت