Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور در پیامی به عمتای عراقی خود از مهمان‌نوازی گرم و صمیمانه دولت و ملت عراق و حمایت‌های مراجع و علمای گرانقدر در برگزاری مراسم اربعین قدردانی کرد. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی به یاسین طاهر حسن یاسر الیاسری وزیر کشور عراق، از خدمات و اقدامات دولت و ملت این کشور در خصوص برگزاری مراسم اربعین حسینی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی: مراسم اربعین به‌رغم خواست استکبار جهانی موجب قدرت‌نمایی اسلام و ناامیدی دشمنان شدقدردانی روحانی از عراقی‌ها برای میهمان‌نوازی از زوار اربعینروحانی: وظیفه و رسالت همه ما تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و‌ نظام استروحانی به باکو می‌رود

متن پیام رحمانی فضلی به شرح ذیل است:

اکنون که به فضل و توفیق الهی مراسم راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، با تعامل، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی‌های مناسب دو کشور، علیرغم افزایش چشمگیر تعداد زوار در سال جاری، بحمدالله به نحو بسیار مطلوب و مناسب و در فضایی سرشار از معنویت و کاملاً ایمن و امن با حضور میلیونی دلدادگان و شیفتگان آن امام همام برگزار و بار دیگر موجب بهت و شگفتی جهانیان گردید، بر خود فرض می‌دانم، از مهمان‌نوازی گرم و صمیمانه دولت و ملت عراق و حمایت‌های مراجع و علمای گرانقدر و همچنین از تلاش‌های مجدانه و بی‌وقفه و معاضدت‌های جنابعالی، استانداران محترم، پلیس، نیروهای نظامی، مرزبانی و امنیتی، موکب‌داران و سایر دست‌اندرکاران در بسترسازی و فراهم‌نمودن شرایط و تسهیلات برای برگزاری این مراسم حماسی، باشکوه و به واقع بی‌نظیر تقدیر و سپاسگزاری نمایم.

فرصت را مغتنم شمرده ضمن تاکید بر علاقمندی وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران به گسترش و تحکیم مناسبات فیمابین و دو جانبه، بهروزی، سرافرازی و سعادت جنابعالی، دولت و ملت دوست و برادر عراق را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق" اربعین وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اربعین وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی اخبار عراق اربعین وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه در سفری رسمی وارد بغداد پایتخت عراق شد.

این نخستین سفر رئیس جمهوری ترکیه به عراق از ۱۳ سال پیش تاکنون، محسوب می شود. اردوغان در این سفر قرار است علاوه بر دیدار با مقامات عراقی در بغداد به اربیل سفر کند و در آنجا با برخی مقامات اقلیم کردستان عراق نیز دیدار و گفت و گو داشته باشد.

پیش از این، «هاکان فیدان» وزیرخارجه ترکیه در ارتباط با این سفر گفته بود که اردوغان قرار است با «عبداللطیف رشید» همتای عراقی خود، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دیدار کند.

همچنین قرار است در این دیدار ۲۰ تفاهم نامه همکاری میان ترکیه و عراق به امضا برسد. گفته می شود توافق درباره ازسرگیری انتقال نفت از خط لوله بندر جیهان-کرکوک یکی از برنامه های سفر اردوغان است.

کد خبر 6085426 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • مذاکرات السودانی در آمریکا درباره خرید بالگرد و سامانه پهپادی