Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:41:20 GMT

تریاک ها به تهران نرسید

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۲۸۴۲

تریاک ها به تهران نرسید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد بخشنده، اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر مقادیری تریاک از استانهای جنوبی کشور خریداری و قصد دارد با یک دستگاه بنز اکسور به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد خبر صحت دارد، افزود: در پایش های اطلاعاتی زمان و مسیر حرکت متهم به دست آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

بخشنده اعلام کرد: در بیست و چهارم مهرماه تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس با هماهنگی مقام قضائی به محور مواصلاتی به شهر تهران اعزام شدند.

وی افزود: مراقبت های ویژه ادامه داشت تا اینکه ماموران اعزامی موفق شدند، خودرو متهم را در بزرگراه ساوه-تهران مشاهده و در یک عملیات پلیسی، خودرو مورد نظر را قبل از ورود به شهر تهران توقیف و در بازرسی از آن ۱۶۹ کیلو تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره دستگیری راننده خودرو و اعتراف وی به جرم ارتکابی، گفت: متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 4752465 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر محمد بخشنده کشف تریاک اربعین 98 اربعین حسینی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی محسن هاشمی سازمان حج و زیارت قوه قضاییه نجف اشرف شورای شهر کمیته امداد امام خمینی ناجا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران