Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قصرشیرین گفت: از ۱۶۰ هزار زائری که از طریق مرز خسروی از کشور خارج شده‌اند تاکنون ۹۰ درصد به کشور بازگشته‌اند. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

مرادعلی تاتار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تاکنون 160 هزار زائر اربعین از طریق مرز خسروی از کشور خارج شده‌اند و 120 هزار نفر نیز به کشور بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 90 درصد زائرانی که از طریق مرز خسروی از کشور خارج شده‌اند به کشور بازگشته‌اند عنوان کرد: از صبح امروز تاکنون 50 زائر از کشور خارج شده‌اند و 2800 نفر نیز وارد کشور شده‌اند.

‌‌7000 زائر اربعین در مرز خسروی از خدمات درمانی بهره‌مند شدنداخبار اربعین 98| 250 هزار زائر اربعین از مرز خسروی تردد‌‌ کردنداخبار اربعین98| بازگشت 55هزار زائر ایرانی از مرز خسروی به کشور تاکنون

تاتار با اشاره به اینکه غیر از یک پارکینگ سایر پارکینگ‌های در نظر گرفته شده در مرز خسروی به طور کامل پر شدند گفت: مشکل و کمبودی برای بازگشت زائران به شهرهای خود وجود ندارد و زائران با مراجعه به پارکینگ‌ها و استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌توانند به شهرهای خود بازگردند.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه امنیت کامل در پارکینگ‌های مرز خسروی برقرار است و مشکلی ایجاد نشده است افزود: ساعت بازگشت زائران از مرز خسروی 24 ساعته و ساعت خروج تا ساعت 16 است.

انتهای پیام/ ع

R41380/P1494/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است

بابک مؤمنی در حاشیه آئین نشاء مکانیزه برنج در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: نقش مازندران در امنیت غذایی نقش بارزی است و نگاه ما به سمت ارتقا بهره وری و افزایش عملکرد است و با انتقال دانش فنی به کشاورزان به این هدف دست پیدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: انجمن کشاورزان پیشرو را در مازندران تشکیل دادیم و برنامه ریزی داریم با ارائه سبد کامل کودهای پایه به کشاورزان، ۱۰ تا ۱۵ درصد ارتقا عملکرد و افزایش بهره وری را داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم این قدم ارزشمند را در جهت جهش تولید برداریم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: ۱۷۵ هزار هکتار اراضی شالیزاری استان معادل ۸۰ درصد شالیزارها شخم و شیار شد و از این میزان شخم و شیار، ۳۰ درصد هم آماده نشاکاری است.

مؤمنی تصریح کرد: اولین پایلوت ملی طرح جامع زیرساخت اراضی کشاورزی طی دو هفته آینده در روستای نوایی محله فریدونکنار آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی بیان داشت: به دنبال خشکه کاری برنج در شرق استان رفتیم و درصدد هستیم کشت ارقام پرمحصول را افزایش دهیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: با تلاش‌های دولت، استانداری و جهاد کشاورزی مازندران، بازار برنج از رکود خارج شد و با حمایت استاندار مازندران توانستیم امسال ۴۰ هزار هکتار ظرفیت سازی برای کشت ارقام پر محصول انجام دهیم.

کد خبر 6082297

دیگر خبرها

  • بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است
  • مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد