Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@05:49:20 GMT

قتل در هرات، دستگیری در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۲۸۶۰

قتل در هرات، دستگیری در تهران

دو مرد که اقدام به کشتن زنی از اتباع کشور افغانستان کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، اواسط شهریور ماه امسال یک پرونده قتل از پلیس بین‌الملل برای دستگیری دو تبعه کشور افغانستان به نام های" ع. س" (۷۰ ساله) و "ن. س" ( ۲۰ ساله) به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شد. پرونده تشکیل شده حکایت از آن داشت که مرد جوانی به همراه پدرش در هشتم تیر ماه امسال به در خانه پدر همسرش در شهر هرات افغانستان رفته و در جلوی خانواده همسرش را با شلیک دو گلوله به قتل رسانده و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با توجه به اینکه سرنخ هایی مبنی بر فرار قاتلان به کشور ایران و ورود غیر مجاز آنان به شهر تهران وجود داشت، اعلان قرمز برای این افراد صادر شده و مدتی بعد هم شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم مخفیگاه این پسر و پدر متواری را در شهرک رضویه شناسایی و موفق شدند هر دو متهم را در صبح روز بیست و نهم مهرماه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کنند.
براساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، هر دو متهم پس از سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس افغانستان قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قتل افغانستان پلیس آگاهی تهران تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران