Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه فرهنگ ورزش بانوان در استان نهادینه شود، گفت: اعتبار ویژه ای برای احداث پارک بانوان اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، « احمد علی موهبتی» در دیدار با معاون وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: ورزش در زندگی مردم سیستان و بلوچستان جاری نیست و عده ای کم از جمعیت استان وقت و زمان خود را صرف ورزش کردن می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کم تحرکی و عدم ورزش در بانوان استان مشهودتر است، خاطرنشان کرد: تفکرات مردانه سبب محدودیت و مانع ورزش کردن بانوان شده لذا می طلبد که این نوع تفکر غلط حذف شود و فرهنگ ورزش بانوان در استان نهادینه شود.

 

موهبتی نگاه وزارت ورزش و جوانان را به استان سیستان و بلوچستان مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: دامنه ورزش فراتر از مرکز استان به شهرها و روستاها گسترش یابد. 

 

وی با اشاره به اینکه به دلیل نبود کارخانه ها و بنگاه های مالی بزرگ، هیئت ها و تیم های ورزشی از حمایت های بخش خصوصی محروم هستند، افزود: ورزشکاران سیستان و بلوچستان دست خالی بودن حمایت بخش خصوصی و با تلاش و تعصب، بسیاری از موفقیت ها را کسب کرده اند.

 

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند کربلا بنگاه های مالی فضای ورزشی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان را به طور دقیق برآورد کنند

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه دستگاه‌ها موظفند؛ به وظایف خود به نحو مطلوب عمل کنند و هر دستگاه باید برآورد صحیحی از خسارات وارده به زیرساخت‌ها و امور مربوط به خود را داشته باشد تا با اطلاعات دقیق، پیگیر تخصیص به موقع اعتبارات باشیم.

محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان که در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد، اظهار کرد: باران؛ رحمت الهی است که باید قدردان این نعمت خداوند باشیم، اما مشکلاتی نیز در حوزه زیرساختی وجود دارد که ما را در بهره‌گیری از این نعمت دچار مشکل می‌کند که باید با مدیریت درست برطرف شود.

وی تاکید کرد: با توجه به طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتی معابر، سرریز شدن هوتک‌ها و افزایش جریان و سرعت آب مردم از نزدیک شدن به این مناطق پرهیز کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه شمال استان شاهد بارندگی بودیم که سعی داریم آب‌های سطحی را به چاه نیمه‌ها منتقل کنیم.
وی بیان کرد: تیم‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت مستمر برای بازگشایی جاده‌های اصلی تلاش می‌کنند.
کرمی ادامه داد: راه‌های ارتباطی روستایی دلگان، ایرانشهر، نیکشهر و بنت به صورت جدی آسیب دیده که راهداران مشغول بازگشایی این راه‌ها هستند.

وی تصریح کرد: تیم‌های آبرسانی با پیگیری مسوولان وزارت نیرو مشغول به فعالیت هستند همچنین مناطقی نیاز به توزیع آب معدنی داشته و مناطقی دیگر بسته به موقعیت مکانی‌شان با آبرسانی سیار مشکل شان برطرف می‌شود که این امر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: در سیل اخیر منازلی دچار آبگرفتگی شدند، بنابراین تیم‌های خدمات رسانی باید در سریع‌ترین زمان ممکن امکانات لازم از جمله پتو، موکت و لوازم خانگی را در اختیار مردم قرار دهند.

وی ادامه داد: باید تیم‌های خدمات رسان و فرمانداران در هر منطقه نیازمندی‌ها را احصا تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات به مردم ارائه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • تاکید استاندارسیستان و بلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان را به طور دقیق برآورد کنند
  • تخصیص اعتبارات احداث سالن ورزشی نابینایان و توان‌یابان در اردبیل