Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش مضاعف و جهادی دانشگاه آزاد ایلام در پذیرایی و اسکان زوار امام حسین(ع) قابل تقدیر است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از موکب واحد‌های دانشگاهی ایلام و مهران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسروپناه در این بازدید گفت: دانشگاه آزاد ایلام با ایجاد موکب پذیرایی، اسکان زوار و ایجاد پارکینگ برای زوار حسینی سنگ تمام گذاشته است.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در بازدیدی که از دانشگاه آزاد ایلام داشتم، شاهد تلاش مضاعف و جهادی این دانشگاه در پذیرایی و اسکان زوار امام حسین (ع) بودم که این اقدامات قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌های مجموعه دانشگاه آزاد ایلام در اربعین با حمایت مردم و به ویژه جوانان و دانشجویان بسیجی همراه بود که به صورت جهادی وقت و انرژی خود را صرف خدمت به زوار حسینی کردند.

خسروپناه یادآور شد: مجموعه دانشگاه آزاد ایلام در این ایام علیرغم اینکه وظیفه اداری آن‌ها نبود، ولی به برکت امام حسین (ع) به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه در خدمت زوار حسینی و به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد ایلام در مسیر رفت و برگشت زوار حسینی با ایجاد موکب بیش از حد و توان خود خدمت رسانی کرده است.

وی با تقدیر از مردم ایلام گفت: علیرغم اینکه ایلام، استان محرومی از لحاظ امکانات و زیرساخت هاست، ولی شاهد بودیم که مسئولان استان و به ویژه مردم با صفای این استان میزبانانی شایسته برای خدمتگزاری به زوار حسینی بودند و باید مسئولان کشوری قدرشناس این مردم باصفا و دوست دار اهل بیت (ع) باشند.

خسروپناه تصریح کرد: نفت و گاز فراوان، آب و خاک و از همه مهمتر بحث تردد بیشترین حجم زوار حسینی از استان ایلام و مرز مهران پتانسیل عظیمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در راستای توسعه زیر ساخت‌های این استان و به ویژه در حوزه راه و جاده‌ای بیشتر تلاش شود تا شاهد شکوفایی و توسعه استان ایلام در ابعاد مختلف باشیم، چرا که زیبنده استان ولایت مداری، چون ایلام نیست که جوانان آن با این پتانسیل‌های عظیم بیکار باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی اربعین 98 پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی که شاخه‌های گل بوی تقدیر می‌دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مردم ایلام در حرکتی خودجوش با اهداء شاخه‌های گل و دست نوشته‌هایی از کارکنان نیروی انتظامی تقدیر کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • وقتی که شاخه‌های گل بوی تقدیر می‌دهند
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع