Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری؛ فرحناز قائدامینی با اشاره به اجرای طرح یاریگران زندگی در تعدادی از آموزشگاه های استان گفت: اجرای این طرح در مدارس به ویژه مدارس خاص سبب تقویت ارتباط اولیا و خانواده ها با مدرسه، شناسایی آسیب های اجتماعی و تلاش جهت رفع آن ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به نقش اثربخش مشاورین در مدارس برای انجام مشاوره های مختلف برای اولیا و همراه نمودن آن ها با مدرسه، شناسایی دانش آموزان دارای ضعف آموزشی، رفع مشکل، شکوفایی استعدادهای این گروه از دانش آموزان  و تشویق آنها به نسبت ظرفیت و توان هر دانش آموز در حیطه های مختلف آموزشی و پرورشی بیان داشت: تأمین مشاورین مجرب در مدارس شاهد یکی از اولویت های اصلی اداره کل و مناطق است.

قائدامینی یادآور شد:به دانش آموزان مطالبه گر علاقه مندیم و باید فضایی را ایجاد نماییم که دانش آموزان از حقوق قانونی و منطقی خود مطلع باشند و بتوانند از آنها دفاع نمایند.

کد خبر 4752497

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان سانحه تصادف شیراز شهرکرد موکب مرز شلمچه رادیو اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این طرح به صورت در چهارمحال و بختیاری با  هدف ارتقای سلامت دهان و دندان آغاز شد.
افشین امیریان افزود: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.
وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد