Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر وبه نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، محسن لطیفی گفت: با فرا رسیدن ایام  اربعین حسینی،  و  حماسه جهانی پیاده روی میلیونی بسمت عتبات عالیات و عزاداری های مردم مومن استان، رسانه استانی تمهیدات ویژه ای بمنظور انعکاس برنامه های این ایام انجان داد که نتیجه آن تولید و پخش بیش از۱۸۰۰۰دقیقه برنامه ازصدا و سیمای مرکز زنجان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال برای اولین بار با اعزام و استقرار اکیپ برنامه سازی امکان برقراری ارتباط زنده ماهواره ای با صحن مطهر حضرت علی (ع) در نجف اشرف و اطلاع رسانی منسجم و پخش اطلاعیه های ستاد مرکز ی اربعین بصورت روزانه ۳ارتباط زنده محیا شده بود.

مدیرکل صداوسیمای استان زنجا حضور مسئولین، مادحین اهل بیت استان، پخش زنده فعالیت های مواکب اعزامی از استان در مسیر خدمت رسانی به زوار اربعین را نقطه عطف این ارتباط شمرد و گفت :  علاوه بر پخش برنامه های عزاداری شهرستانها، دسته جات عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم هم در دو نوبت ظهر و عصر بصورت زنده به روی آنتن رفت.

لطیفی مجموع برنامه های معاونت سیمارا بیش از۱۰هزار دقیقه اعلام کرد و گفت: در مجموع ۷۸۰۰  دقیقه برنامه از شبکه استانی صدای مرکز زنجان پخش شد.

مدیرکل صداوسیمای استان زنجان  با تاکید بر اهمیت خبر و اطلاع رسانی بویژه در خصوص پیاده روی اربعین تصریح کرد: معاونت خبر نیز همگام با سایر معاونتهای تولیدی مرکز ، پوشش درخور و شایسته ای را به برنامه اربعین حسینیصورت داد که از آن جمله میتوان به تولید و پخش۴۳۶عنوان خبرمکتوب، گزارش رادیو تلویزیونی، تفسیر، گفتگوی زنده و ارتباط مستقم تلفنی و ماهواره ای بمدت۱۰۷۹ دقیقه اشاره نمود.

لطیفی همچنین در ویژه برنامه رسم دلدادگی باحضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه ابعاد مختلف قیام حسینی و سرمشق شدن عاشورا در ادوار مختلف را مورد بررسی و تبیین قرار گرفت و اجرای مشترک با مرکز آذربایجان شرقی  بمدت۴ساعت ویژه برنامه معاونت صدا در روز اربعین حسینی بود.

کد خبر 4752472

منبع: مهر

کلیدواژه: صدا و سیمای مرکز زنجان اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان سانحه تصادف شیراز شهرکرد موکب مرز شلمچه رادیو اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد