Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به ارتقا کیفیت خدمات اورژانس اجتماعی در استان تهران گفت: خدمات اورژانس اجتماعی در استان تهران ۲۴ ساعتی می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی، عصر دوشنبه در همین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و ثریا شارقی، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: در بحث اورژانس اجتماعی توانستیم مجوزی را از سازمان امور اداری و استخدامی اخذ کردیم که نیرو‌های مشغول در این اورژانس را استخدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسنی بندپی از ارتقا کیفیت خدمات اورژانس اجتماعی در استان تهران و ۲۴ ساعته شدن ارائه این خدمات خبر داد و بیان داشت: برای ما پذیرفتنی نیست که شهرستان بهارستان با داشتن ۶۰۰ هزار جمعیت فاقد اورژانس اجتماعی باشد.

وی با تاکید بر ارتقا کیفیت خدمات به مددجویان در حوزه اورژانس اجتماعی گفت: کیفیت خدمات اورژانس اجتماعی در استان باید ارتقا پیدا کند و به دنبال این هستیم که در استان تهران بصورت ۲۴ ساعته اورژانس اجتماعی خدمات ارائه دهند.

استاندار تهران عنوان داشت: به دنبال استخدام نیرو‌های بکار گرفته در اورژانس اجتماعی هستیم و معتقدیم اورژانس کاری کاملا تخصصی است و بنا هم بر این بود که این نیرو‌ها بصورت رسمی استخدام شوند، اما بعدا مقرر شد تا از طریق خرید خدمت اینکار صورت گیرد و با مکاتباتی که با سازمان اجتماعی کشور داشتیم مقرر شد تا این سازمان اقدام به تجهیز اورژانس اجتماعی کنند.

وی بیان داشت: اگر توسعه را مفهومی دارای ابعاد مختلف اقتصادی و فرهنگی بدانیم قابل توجه است که بدانیم مهم‌ترین رکن تحقق توسعه نیروی انسانی ماهر، خلاق و کارآمد است.

محسنی بندپی افزود: متاسفانه در کشور بدعت غلطی داریم که بعد از تهیه و تدوین اسناد عمدتا این اسناد در کتابخانه‌ها خاک می‌خورند و خوشبختانه با تدوین اسناد توسعه‌ای استان تهران وضعیت خوبی به لحاظ داشتن نقشه راه و اسناد توسعه‌ای دارد، اما مهم این است که این اسناد تحول آفرین در زندگی مردم باشد.

استاندار تهران گفت: مواردی که در حوزه زنان به سیاستگزاری باز می‌گردد را پیگیری می‌کنیم و البته قدم‌های خوبی تاکنون برداشته شده است و در جلسه‌ای که فعالین کار آفرین زن در استان تهران داشتیم تاکید کردم که استانداری تهران با تمام توان از کارآفرینان حمایت می‌کند

وی عنوان داشت: امروز در شرایط نامناسب اقتصادی در حال تلاش شبانه روزی برای تحقق شعار رونق تولید هستیم و این دستور را بخشنامه کردیم که آن دسته از واحد‌های تولیدی که بالای ۵۰ نفر کارگر دارند هر زمان که بخواهند می‌توانند برای طرح مشکل به استانداری تهران مراجعه کنند و هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود و تنها در سال ۹۷ دولت تعداد ۸۰۰ هزار شغل ایجاد شده است و در بازه زمانی ۶ ماهه ۲/۲ درصد میزان بیکاری را را در استان تهران کاهش داده است.

محسنی بندپیبا بیان اینکه تدوین شناسنامه فنی ساختمان‌های آموزشی استان تهران ضروری است بیان داشت: این امر به برنامه‌ریزی‌های بلند مدت کمک می‌کند و استقرار بانک اطلاعاتی جامع در حوزه خدمتی یک الزام برای مدیران استان تهران است و در ارزیابی سالانه مدیران لحاظ می‌شود و آمار زبان گویای علم و محور برنامه ریزی‌های کلان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسنی بندپی اورژانس اجتماعی استاندار تهران خدمات اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، اورژانس تهران اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۳:۰۴ دقیقه حریق کانکس در بخش خوابگاه پایانه شرق تهران به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.

با اعلام این گزارش ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

متأسفانه در این حادثه ۶ نفر جان باختند و یک نفر بعد از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان شهید مطهری انتقال یافت

کد خبر 6081987

دیگر خبرها

  • حضور مردم بخش بند پی شرقی در صف نماز جمعه + تصاویر
  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • پراید نیز اجاره‌ای شد؛ ساعتی ۳۰۰ هزار تومان!
  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • کار به اجاره ساعتی خودرو رسید | پراید ۳۰۰ هزار تومان!
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵
  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس