Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:48:52 GMT

دور افتخار عجیب مهاجری روی چمن وطنی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۳۰۵۷

رضا مهاجری پیش از شروع بازی به سمت تمام سکوهای ورزشگاه شهید وطنی رفت و به تشویق های هواداران نساجی پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول بازی نساجی و تراکتور در حالی به پایان رسید که شاگردان رضا مهاجری نمایش بسیار خوبی را ارائه کردند و اجازه ندادند تراکتوری ها به موقعیت خطرناکی دست پیدا کنند. اما اتفاق جالب پیش از شروع بازی رقم خورد؛ جایی که رضا مهاجری زمین چمن ورزشگاه وطنی را طی کرد و به مقابل سکوهای روبروی جایگاه رسید و به تشویق شدید آن ها پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سپس وی به سوی جایگاه های پشت دروازه رفت و به سمت آن ها نیز دست تکان داد تا به حمایتشان پاسخ داده باشد. او که با پیراهن فیروزه ای در کنار زمین خودنمایی می‌کرد، به همین شکل حدود 4 دقیقه را سپری کرد و در ادامه با مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور هم دیدرای صمیمانه داشت.

 

نکته جالب دیگر این که رضا مهاجری این اقدامات را با دوندگی انجام می داد و تلاش می کرد تا مانع از تاخیر در شروع مسابقه نشود اما بازی سرانجام با پنج دقیقه تاخیر استارت خورد.

 

 

 

 

عکس از: معین نادری

نساجی مازندران رضا مهاجری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران رضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم میزبان تراکتور تبریز است و اعضای تیم در این مسابقه چشم انتظار حمایت هواداران‌شان و پر شدن ورزشگاه وطنی هستند.

محمد عباس‌زاده، کاپیتان نساجی در روزهای اخیر تلاش زیادی کرده که تیم را متحد کند و روحیه آنها را بالا بیاورد. او از تیم رسانه‌ای نساجی درخواست طراحی یک پوستر برای دعوت از تماشاگران را داشت و از بازیکنان خواست آن را در صفحه خود منتشر کنند.

روی این پوستر روی طرحی گرافیکی از سکوهای وطنی نوشته شده: "جایی برای ناامیدی نیست. چشم انتظار شماییم."

عباس‌زاده در بازی مقابل تیم اسبق خود، تراکتور، باتوجه به محرومیت محمدرضا آزادی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برد شیرین تر از عسل برای نساجی در وطنی
  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • طنین نساجی ای امید شهر خسته در سکوهای وطنی / فیلم
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!