Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرهنگ مطالعه در دستگاه قضایی همواره مورد اهتمام و توجه بوده است، گفت: قضات باید ضمن مطالعه در حوزه‌های مختلف زندگی انسان از اطلاعات و دانش تخصصی لازم برخوردار باشند. تاریخ انتشار: 16:41 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۶۲۹

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، احمدرضا بهرامی سامانی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری همراه جمعی از معاونان خود از غرفه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهرامی در بازدید از این غرفه با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: تشویق به مطالعه و ترویج فراگیر فرهنگ کتابخوانی یکی از اولویت‌های سازمانی دستگاه قضایی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ مطالعه در دستگاه قضایی همواره مورد اهتمام و توجه بوده است، افزود: مطالعه و کتابخوانی مبنای فراگیری قوانین، دانش و علوم قضایی است و برای کلیه کارکنان دستگاه قضا ضروری است که نسبت به این مهم دقت نظر کافی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری موضوع کتاب و کتابخوانی را مبنا و ریشه اصلی علم و دانش دانست و یادآور شد: دریافت علم و دانش نوین و افزایش سطح آگاهی و معلومات از طریق کتاب، در همه سطوح به ویژه رشته‌ها و مشاغل تخصصی جامعه تأثیر مستقیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: قضات باید ضمن مطالعه در حوزه‌های مختلف زندگی انسان از اطلاعات و دانش تخصصی لازم برخوردار باشند تا بتوانند درهنگام قضاوت به بهترین نحو عمل نمایند.   بیشتر بخوانید:   ضرورت تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های مسن / لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ریش سفیدان و معتمدان محلی برای رفع اختلافات   مسجد پایگاه تقویت نظام اسلامی و محلی برای ترویج فرهنگ و شریعت است
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری قضایی چهارمحال و بختیاری پیشگیری از وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از حمله به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مردم نقاط مختلف استان حمله موشکی ایران به اسرائیل را اقدامی ضروری و سبب حفظ اقتدار و امنیت دانستند و از این اقدام ابراز خوشحالی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • محتوای جذاب کتاب به فرهنگ مطالعه کمک می‌کند
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • لزوم به روزرسانی دانش علمی و مهارت‌های همکاران در رسیدگی‌های تخصصی
  • قرآن بهترین کتاب برای مطالعه و هدایتگر است
  • حمایت مردم نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از حمله به اسرائیل
  • مردم نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از حمله به اسرائیل
  • استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری گلستان
  • ساماندهی معتادین متجاهر روی میز دستگاه قضا