Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@13:24:06 GMT

دادستان: ۲۱ نفر از کارگران آذرآب بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۳۱۵۱

صراط:

دادستان اراک گفت: ۲۱ نفر از کارگران آذرآب در جریان حوادث روز گذشته بازداشت شدند.

به گزارش فارس عباس قاسمی اظهار کرد: در جریان اعتراضات کارگری روز گذشته کارگران آذرآب که به درگیری بین نیرو‌های پلیس و کارگران منجر شد، ۲۱ نفر از کارگران بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: بستن ریل و ایجاد وقفه در حرکت قطار کار ناشایستی است که متاسفانه کارگران روز گذشته اقدام به این کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران باید مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند

دادستان اراک بیان داشت: کارگران آذرآب حق دارند و مطالبات آنان نیز مطالبات به حقی است، اما باید از مسیر قانونی خود پیگیری شود، اینکه بخواهند برای رسیدن به حق خود، حقوق دیگران را ضایع کرده و در نظم عمومی اخلال ایجاد کنند، به هیچ عنوان منطقی نیست.

قاسمی بیان داشت: مسوولان استان در حال پیگیری مسائل مربوط به شرکت آذرآب و هپکو هستند، باید این پیگیری‌ها زودتر به سرانجام برسد، انتظار داریم کارگران سعه صدر داشته باشند و مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مسیر را اشتباه رفتن نتیجه‌ای نخواهد داشت، چاره کار بستن ریل قطار نیست، مشکلات کارگری باید با تعامل و اتخاذ تدابیر درست برطرف شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود

 از اواخر سال گذشته عملیات تعریض جاده ابهر- قیدار علاوه بر قطعه ای که از سمت شهر قیدار شروع شده، از سمت شهر ابهر نیز وارد فاز عملیاتی شد.

جاده ابهر - قیدار به دلیل کم عرض بودن و تردد زیاد در آن طی چند سال گذشته به یکی از پرحادثه‌ترین مسیرهای ارتباطی استان تبدیل شده است، به طوری که سال گذشته بیش از ۵۰ درصد تصادفات منجر به فوت استان در این مسیر به وقوع پیوست.

طی چند سال اخیر حجم تردد در جاده قیدار – ابهر به واسطه اتصال جاده کردستان و همدان به آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته و چون این جاده به عنوان یک جاده فرعی طراحی و اجرا شده است، ‌کشش این حجم از تردد را ندارد و تداوم وضعیت کنونی به علت کم عرض بودن جاده بسیار نگران کننده است.

با پیگیری های انجام شده، تعریف این مسیر ارتباطی به جاده اصلی ارتقا پیدا کرد و ۲ بانده کردن آن در دستور کار قرار گرفت.

استاندار زنجان در این بازدید با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت بر حسب اولویت، گفت: در زمان حاضر با یکسری اقدامات کوتاه مدت، رفع مشکلات جاده قیدار- ابهر را پیگیری می کنیم و در بلند مدت هم عملیات تعریض و ۲ بانده کردن آن را در دستور کار داریم که علاوه برعملیاتی که از سمت قیدار در حال انجام بوده، اجرای طرح از سمت ابهر نیز اجرایی شده است.

محسن افشارچی گفت: به دلیل محدودیت های اعتباری عملیات ۲ بانده کردن مسیر قیدار - ابهر زمان‌بر است ولی تلاش می کنیم تا با اقدامات مورد نیاز در کوتاه مدت از میزان حادثه خیزی این مسیر کاسته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن افزایش نیافت