Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید آرین مسئول موکب قاسم بن الحسن(ع) در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: جاده نیشابور-مشهد حال و هوای دیگری دارد و موکب‌های خدمت رسان به زائران فعالیت‌های زیادی دارند.
او افزود:موکب قاسم ابن الحسن(ع) از ده روز پیش آماده خدمت رسانی به زائران است که هر روز به خدمات و امکانات آن افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرین تصریح کرد: با وجود هوای سرد و جو ناپیدار جاده، خادمان دل پاک موکب خالصانه در پی خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) هستند.
مسئول موکب قاسم بن الحسن(ع) گفت: در این موکب امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، حمام، اسکان موقت، خوراکی‌های سرد و گرم، کفاشی، ماساژور، پزشک و امداد یار، آرایشگاه، خدمات دارویی و استدیو و اتلیه موجود می باشد.
او افزود: موکب‌ ها در فاصله ۵ کیلومتر نسبت به هم برپا شده اند و پیش بینی می‌شود تعداد آن نیز بیشتر شود.
آرین با اشاره به پذیرفتن نذر‌های مردم گفت: عزیزانی که قصد کمک و خدمت رسانی به زائران را دارند دعوت می‌شود نذروات خود را به این موکب و موکب‌های دیگر برسانند تا در اختیار زائران علی بن موسی الرضا (ع) قرار گیرد.      

انتهای پیام//د. ف   موکب قاسم ابن الحسن(ع) آماده پذیرایی زائران امام مهربانی ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی حمل ونقل اخبار مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست

 سردار نعمت الله باقری  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: سپاه حاصل تفکر امام خمینی (ره) و وجود هریک از پاسداران برای خدمت رسانی به مردم از این تفکر سرچشمه می‌گیرد و شکست دشمن از فاصله ۲ هزار کیلومتر حاصل همان تفکر است.

وی افزود: اگر سپاه نبود کشور نبود و علاوه بر خدمت رسانی به مردم، پاسداری از مرز‌های کشور را برعهده دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) یادآور شد: عملیات وعده صادق بنا به فرمان مقام معظم رهبری بود و آن تفکر پوشالی دشمنان را درهم کوبید و تمامی ابر قدرت‌ها با دولت‌های خودفروخته منطقه صف می‌کشند تا بتوانند جلوی پرتاب موشک‌های رعد آسای نظام اسلامی را بگیرند، اما نمی‌توانند.

سردار باقری بیان کرد: امروز ابهت تاریخی رژیم صهیونسیتی شکسته و جمهوری اسلامی پشتوانه تاریخی آنان را درهم کوبید و امیدواریم شاهد محقق شدن پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده این رژیم اشغالگر نابود می‌شود باشیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشور‌ها با وعده صادق شادمان و اعلام کردند تا جمهوری اسلامی می‌تواند پشتیبان آنان باشد.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه بسیج سازندگی اقدامات لازم در حوزه اقتصاد مقاومتی را بخوبی انجام می‌دهد ادامه داد: امروز جنگ اقتصادی است و سربازان در سپاه در خط مقدم این حوزه، باید تلاش کنند چراکه مصداق اصلی شعار سال هستیم و نباید منتظر بمانیم.

سردار باقری وجود جوانان انقلابی با روحیه جهادی را عامل موفقیت سپاه پاسداران است دانست و گفت: اقدامات جهادی سپاه نباید در قالب چارچوب‌های اداری قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان نیز در این آیین اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال آب بر کشاورزی ایجاد شده و تمامی اقدامات در راستای انجام فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

احسان جهانبخش گفت: ۸۱۲ صندوق‌های قرض الحسنه و ۱۴ تعاونی در لرستان وجود دارد و اقدامات لازم را اولویت پرداخت وام به متقاضیان در دستور کار قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان در این آیین اظهار کرد: فلسفه وجودی حکومت دینی برقراری عدالت و توجه به قشر محروم می‌باشد و محرومیت زدایی در اولویت قرار دارد.

حجت‌الاسلام علی درویشی گفت: خدمت رسانی به مردم شیوه پیامبران است و در نظام اسلامی با نیرو‌های مخلص و اقدامات جهادی در تمامی حوزه‌ها به مردم درحال خدمت رسانی می‌باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی