Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز، دوشنبه ۲۹مهر ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

۳۸۰۰ واحد ملکی شهرداری همچنان در اختیار غیر است!/ انتشار لیست تمام استفاده‌کنندگان از املاک شهرداری در سایت شفافیت/ آغاز تحقیق و تفحص از هفته آینده

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران با اعلام اینکه ۳۸۰۰ واحد ملکی شهرداری همچنان در اختیار غیر است، از انتشار لیست تمامی استفاده‌کنندگان از املاک شهرداری بر روی سایت شفافیت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقلب علمی موجب ایجاد شک در دیگر فعالیت‌های دانشگاهی می‌شود/ حذف متقلبان از صحنه حیات دانشگاهی

رییس دانشگاه خوارزمی درباره تقلب‌های علمی گفت: اگر فرایندهای داوری و ارزیابی کارهای علمی جنبه‌های اتقان بیشتری داشته باشد، این موارد به حداقل یا صفر خواهد رسید.

اقدامات را شایسته انجام نمی‌دهیم

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: زلزله‌ای به قدرت بالاتر از ۶/۵ ریشتر در تهران قطعا ۲ میلیون نفر را چه در بافت فرسوده و چه در بافت غیرفرسوده تحت تاثیر مستقیم قرار می‌دهد.

زلزله، محتمل‌ترین خطر تهدیدکننده تهران است

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: اقدامات خوبی برای بافت های فرسوده در حال انجام است اما این اقدامات کافی نیست.

شناسایی ۲۲ هزار واحد ناایمن در تهران

رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری گفت: حدود ۲۲هزار واحد آن ناایمن در تهران شناسایی شده است که در بین این مراکز واحد‌های دولتی، درمانی٬ بهداشتی، تجاری و آموزشی وجود دارد.

خط لوله انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی از مناطق رانشی عبور می‌کند/ عبور لوله‌های آب از جنگل‌های هیرکانی/ مخالفتمان با طرح را اعلام کرده‌ایم

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با بیان اینکه کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی این استان در نامه‌ای به سازمان حفاظت محیط زیست با انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی کشور مخالفت کرده است، گفت: انتقال آب از مناطق رانشی است و این کار می‌تواند باعث رانش بیش از پیش این مناطق شود.

زرتشت؛ دانش‌آموز اخراجی به مدرسه بازگشت/ تخلف معلم و مدیر پیگیری خواهد شد

مشاور مدیرکل و سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از بازگشت زرتشت؛ دانش‌آموزی که به صورت موقت از مدرسه اخراج شده بود، خبر داد.

اعزام دو تیم ارزیاب به منطقه زلزله‌زده در هرمزگان

رییس سازمان امداد و نجات از اعزام دو تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده در هرمزگان خبر داد.

وزیر بهداشت از مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت قدردانی کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌‌ای از اسدی لاری، مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت به دلیل مدیریت برگزاری شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به میزبانی کشورمان، قدردانی کرد.

آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر در هرمزگان

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای این جمعیت در هرمزگان خبر داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع‌آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی ضمن شناسایی 265 عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و بیش از 3 میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد. همچنین 17 فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با اشاره به کشف بیش از 75 کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضایی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع‌آوری و ضبط شدند.

قهرمانی در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان