Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) با امضای تفاهم نامه ، همکاری های دو جانبه خود با دانشگاه آیدین استانبول ترکیه را آغاز کرد

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر سیدمحمدرضا میلانی، رئیس موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) در دیدار با دکتر مصطفی ایدین رئیس دانشگاه آیدین استانبول ترکیه، با اشاره به توانمندیهای این دانشگاه در تربیت دانشجوی نسل سوم (دانشجوی کارآفرین) از برنامه های آتی خود در حوزه بین الملل و همکاری با دانشگاههای منطقه اوراسیا و قفقاسیا سخن گفت و ابراز داشت : برنامه ریزی های مدونی صورت گرفته تا در زمینه برگزاری دوره های مشترک آموزشی ، تبادل استاد و اجرای برنامه علمی و پژوهشی با دانشگاههای منطقه بالاخص دانشگاههای ترکیه در سال 2020 اقدامات عملیاتی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان امضای تفاهم نامه با دانشگاه آیدین استانبول ترکیه را نیز در این راستا دانست و ابراز داشت برنامه های ویژه ای در بخشهای علمی گروه هنر و گروه مدیریت در آینده بسیار نزدیک اجرائی خواهد شد.

دکتر مصطفی آیدین نیز با تشکر از برگزاری نشست فیمابین موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) و آیدین ترکیه از علاقمندی دانشگاه آیدین به همکاری ویژه با موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) تبریز سخن گفت و بیان داشت، با تشکیل کمیته تخصصی، برنامه های پیشنهادی برای سال 2020 اجرائی شده و برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت علمی، پژوهشی نیز توسط این کمیته صورت خواهد گرفت.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری های فیمابین به امضاء روسای هر دو دانشگاه رسید.

 

بیشتر بخوانید: دانشگاه گیلان میزبان پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور شد موسسات آموزش عالی آزاد مجاز به پذیرش دانشجوی مقطع دار نمی باشند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی ترکیه رئیس دانشگاه برنا آیدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سیدمحمود حسینی پور  در کارگروه پیاده سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول، بیان کرد: طرحی که وزارت علوم با عنوان پیاده سازی آمایش آموزش عالی و مدیریت طرح تحول در دست اقدام دارد، راهی برای برون رفت از مشکلاتی است که دانشگاه‌ها اکنون با آن مواجه هستند.

وی با بیان اینکه در پیاده سازی طرح تحول نباید به دنبال گزینه‌های دم دستی و غیر کارشناسی باشیم، تصریح کرد: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، توانمندسازی دانشگاه مازندران هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی در دستور کار باشد.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه در طرح تحول باید از خواسته‌های صنفی و بخشی پرهیز و به خواسته‌های ملی توجه شود، گفت: باز تعریف و ساماندهی رشته‌های دانشگاهی متناسب با نیاز‌های توسعه‌ای مازندران باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

حسینی پور، رشته‌های دامپروری، کشاورزی و گردشگری صنعتی و همچنین اقتصاد دریا محور را از جمله نیاز‌های دانشگاه مازندران عنوان کرد و افزود: ایجاد رشته‌های توسعه محور در این استان باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی این استان، گفت: این امر بیانگر این است که متناسب با نیاز‌های جامعه در مراکز دانشگاهی کشور و از جمله این استان رشته دانشگاهی تعریف نشده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مردم مازندران باید اثرات تحول در آموزش عالی را لمس کنند، افزود: ماحصل این تحول باید منجر به ثروت آفرینی مادی و معنوی برای مردم باشد.

حسینی پور با بیان اینکه ما به دنبال تحول بازنده نیستیم و تحول برنده مد نظر ماست، گفت: به غیر از دانشگاه مازندران چهار واحد دانشگاهی دولتی دیگر نیز در این استان فعال است که هر کدام از این واحد دانشگاهی می‌توانند در تقویت دانشگاه مازندران نقش آفرینی کنند.

دیگر خبرها

  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت