Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیه سرمربی سپاهان شعار سر داده شد.

طرفداری- هواداران گل‌گهر علیه سرمربی سپاهان شعار دادند.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های فوتبال گل‌ گهر و سپاهان با تساوی بدون گل در جریان است. حواشی این مسابه را مرور کرده ایم:

* در جریان بازی وکیا با عزت‌الله پورقاز برخورد شدیدی داشت که باعث اعتراض بازیکنان سپاهان به داور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* با شروع بازی، تماشاگران همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* تماشاگران گل‌گهر با شعار "حامی لیگ برتر، گل‌گهر" در حال تشویق تیم هستند.

* تماشاگران گل‌گهر با "رئیس مافیا کیه، امیر قلعه‌نوییه" علیه سرمربی سپاهان شعار سردادند. این هواداران همچنین علیه سپاهان شعارهایی را سر دادند.

* 20 دقیقه پس از شروع بازی، نورافکن‌های ورزشگاه روشن شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟

زی‌سان: تیم فوتبال سپاهان حال و روز بدی دارد و در کورس قهرمانی لیگ برتر از رقبا جامانده است. سپاهان در هفته‌های اخیر تیمی بی خیال، خسته و ناامید بوده است، این وضعیت در دیدار با نساجی بیش از پیش مشاهده شد. مربی بی انگیزه و بازیکنان بی تفاوت ترکیبی ساخته که رقبای سپاهان را خوشحال می‌کند. هواداران سپاهان حالا از مورایس ناراضی هستند و یک نام را فریاد می‌زنند، «محرم نوید کیا». 

به گزارش زی‌سان،  سپاهان در طول ۱۳ مسابقه اخیر تنها ۳ بازی به پیروزی رسیده و این یک آمار عجیب در روند نتیجه‌گیری این تیم است.

سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و دو پیروزی در لیگ برتر و یک برد پرگل مقابل شمس‌آذر در جام حذفی داشته است.

در ۱۰ مسابقه دیگر دو شکست مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و ۷ بازی در لیگ برتر را بدون پیروزی به پایان رسانده است، دو پیروزی سپاهان در هفته‌های اخیر مقابل فولاد خوزستان و گل‌گهر رقم خورده و در دیگر مسابقات عملکرد ضعیفی داشتند. این تیم در حال حاضر در لیگ برتر با ۳۹ امتیاز،  اختلاف بیش از ۱۰ امتیازی با استقلال صدرنشین دارد. البته این تیم یک بازی کمتر هم دارد که شاید تنها نقطه امید بازگشت آنها به کورس قهرمانی باشد.

ژوزه مورایس چند ماه پیش مربی محبوب هواداران سپاهان بود اما حالا او متهم اصلی سقوط تیم است

به گزارش زی‌سان؛ این در حالی است که سپاهان در ۱۱ بازی ابتدایی لیگ برتر درخشان ظاهر شد و توانست نیم فصل اول را در موقعیت بسیار بهتر به پایان برساند. این انتظار می‌رفت که سپاهان با مربی سرشناس پرتقالی‌اش دست کم در رقابت تنگاتنگ با پرسپولیس و استقلال باقی بماند، اما حالا این تیم ۸ بازی برای اعاده حیثیت خود دارد. تازه اگر رقبا اشتباهات بزرگ مرتکب شوند و بازی‌های خود را یکی پس از دیگری وگذار کنند.  

شایعات پیرامون سپاهان زیاد است، حرف و حدیث‌ها درباره سرمربی تیم و بازیکنان هر روز بیشتر می‌شود. هواداران معتقدند مورایس تیم را رها کرده است. او مشهورترین مربی لیگ ایران است ولی به هیچ عنوان نتوانسته است انتظارات  را برآورده کند. هواداران سپاهان خواستار جدایی او از تیم هستند، اما به نظر نمی‌رسد او چنین قصدی داشته باشد. 

روز جمعه که سپاهان به مصاف نساجی مازندران رفت، بنر‌هایی در دست هواداران سپاهان خودنمایی می‌کرد که تعصب بازیکنان و کفایت مدیران باشگاه را به چالش کشیده بود. در طول مسابقه هم شعار‌هایی علیه مورایس سر داده شد که نشان داد این مرد پرتغالی دیگر در اصفهان محبوبیت گذشته را ندارد. این در حالی است که همین چند ماه پیش او ستاره بی‌همتای هواداران سپاهان بود.  

البته بعید به نظر می‌رسد که باشگاه سپاهان در شرایط کنونی تصمیم احساسی بگیرد و بلافاصله بعد از شعار تماشاگران قرارداد این مربی را فسخ کند، اما شرایط در اصفهان اصلا به سود تیم مورایس نیست و اگر وضعیت همین طور ادامه یابد، این مربی حتی در صورت تمایل باشگاه شرایط روحی و روانی خوبی برای ادامه کار در دیار نصف جهان نخواهد داشت. دست کم در پایان فصل درباره همکاری با او تجدید نظر خواهد شد.  

پیشتر این اتفاق یک بار برای امیر قلعه‌نویی هم رخ داده بود. شکست در برابر نساجی در خانه و از دست دادن شانس قهرمانی موجب شعار علیه سرمربی وقت تیم سپاهان شد و در ادامه عرصه برای او این قدر تنگ شد که جای خود را به مربی جدید داد.

معنی‌دار است اگر بدانیم اتفاقاتی که برای سپاهان تحت مربیگری و مدیریت امیر قلعه‌نویی رخ داد، به طرز شگفتی در دوران مربیگری و رهبری محرم نویدکیا و ژوزه مورایس هم رخ داده است و جالب اینکه رفتار جامعه هواداری سپاهان در تمام این سال‌ها مشابه بوده است.

برخی هواداران سپاهان از نقش یک بازیگر سینما و تئاتر در شکست های این تیم سخن می‌گویند

ردپای مرموز یک زن 

یکی از مواردی که این روز‌ها درباره علت بحران در باشگاه سپاهان و بی تفاوتی مورایس مطرح است، این است که افت سپاهان از زمانی شروع شد که شایعه ازدواج مربی خارجی این تیم با شیدا مقصودلو، بازیگر سینما منتشر شد.

حتی هواداران سپاهان مقصر نتیجه نگرفتن تیمشان را رابطه ژوزه مورایس با شیدا مقصودلو می‌دانند.  

یک هوادار سپاهان اصفهان در توییتر نوشت: «ضربه‌ای که شیدا خانوم به سپاهان زد، آمریکا تو جنگ جهانی به ژاپن نزده بود!»

عکسی جنجالی که شیدا مقصودلو در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و کامنت‌های زیادی دریافت کرده است

شایعه و خبر رابطه و ازدواج ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی تیم سپاهان با شیدا مقصودلو، باعث شده تا هزاران هوادار، دلیل افت تیم سپاهان در بازی‌های اخیر لیگ برتر فوتبال را به گردن این بازیگر ۲۸ ساله سینما و تلویزیون ایران بیاندازند!

شیدا مقصودلو بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. شیدا مقصودلو فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی "قهرمان" ساخته اصغر فرهادی آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های "چند تکه لغزان"، "لوله"، "آرش"، "تورنج" و "نشانی" نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

وضعیت ازدواج و همسر شیدا مقصودلو هنوز به طور دقیق مشخص نیست. در فضای مجازی، به او به عنوان همسر ایرانی ژوزه مورایس اشاره می‌شود. در ماه دی سال ۱۴۰۲، خبر‌هایی مبنی بر ازدواج این دو فرد منتشر شد.

اختلاف سنی شیدا مقصودلو و مورایس بار‌ها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. مورایس ۵۸ ساله است و حدود ۳۰ سال از مقصودلو بزرگتر است. 

پست‌های اینستاگرام مقصودلو مملو از کامنت‌های کاربران هوادار سپا‌هان و تبریک ازدواج او و مورایس است. حالا برخی هواداران سپاهان می‌گویند عامل حواس پرتی و بی تفاوتی مورایس به تیم همین خانم بازیگر است.  

شیدا مقصودلو در کنار اصغر فرهادی

 

سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟
  • سرمربی بنفیکا به سپاهان برگرد!
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • هواداران سپاهان نام یک سرمربی را فریاد زدند | پایان روزهای مورایس در اصفهان