Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین با صدور بیانیه‌ای اقدام رژیم حاکم بر این کشور در میزبانی از یک هیئت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری "لؤلؤه" بحرین، جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین در این بیانیه ضمن محکوم کردن میزبانی آل خلیفه از یک هیئت اسرائیلی برای مشارکت در نشستی مربوط به امنیت دریانوردی در خلیج فارس، تاکید کرد: رژیم بحرین اصرار دارد تا خاک پاک بحرین را آلوده کند، حضور صهیونیست‌ها یک خطر است و توطئه‌ای بزرگ درخصوص امنیت ملی در این منطقه به شمار می‌آید و این حضور در ایجاد بی‌ثباتی در کل منطقه نقش بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین آمده است: عادی‌سازی روابط و توطئه‌گری با صهیونیست‌ها جنایتی بزرگ است و رفتار رژیم حاکم در بحرین که از موضع حمایت ملی برخوردار نیست، دیدگاه بحرین را نشان نمی‌دهد و گام‌هایی که رژیم صهیونیستی برمی‌دارد بر اساس برنامه‌ها و حساب‌های مشکوک است.

جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین در بیانیه خود همچنین اعلام کرد: برگزاری اینگونه کنفرانس‌ها و میزبانی از صهیونیست‌ها به مردمی بودن و مشروعیت رژیم حاکم اضافه نخواهد کرد و همچنین باعث تغییر در وضعیت بحرانی و ناامیدکننده حاضر در درگیری میان ملت و رژیم و  نیز عدم توافق و ثبات در بحرین نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمعیت الوفاق اسراييل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند

شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حمله سپاه پاسداران به مراکز نظامی و پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: آن‌ها باید بدانند هر کنشی، با واکنشی رو به رو خواهد شد و هر اقدام نسنجیده‌ای قطعا با واکنش طرف مقابل هم رو به رو می‌شود.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها پیش از این چندین بار چنین اقداماتی علیه ما انجام داده بودند و فکر نمی‌کردند با واکنشی رو به رو شوند، اما این بار نیرو‌های سپاه پاسداران با عملیاتی که انجام دادند نشان دادند که اسرائیلی‌ها حرفی برای گفتن ندارند و باید سر جای خود بنشینند.

قاسمی پور گفت: آن‌ها باید بدانند که نمی‌توان به حریمی وارد شد و جوابی دریافت نکرد. این اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح ما، هم برای اسرائیلی‌ها و هم برای آمریکا و متحدینش پیامی داشت که ظلم پایدار نمی‌ماند.

وی افزود:‌ این‌ها ۳۵ هزار انسان را به شهادت رساندند و خدا به کشور ما کمک کرد که پاسخی دقیق به این حرکتشان بدهیم و به امید خدا به زودی مردم غزه هم نجات پیدا کنند و بدانید که مسلمانان اگر با یکدیگر اتحاد داشته باشند قطعا کشوری به خودش اجازه وحشی‌گری علیه‌شان را نمی‌دهد.

وی در ادامه تاکید: مسلمانان باید کنار هم باشند و وحدت داشته باشند. هدف همه مسلمانان یکی است. همه این‌ها می‌تواند کمک کند تا دیگران از کشور‌های اسلام سوءاستفاده نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • فیلم | واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر