Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@16:31:15 GMT

رونالدو: چمپیونزلیگ را به توپ طلا ترجیح می دهم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۳۴۳۵

رونالدو: چمپیونزلیگ را به توپ طلا ترجیح می دهم

برای کریستیانو رونالدو فتح لیگ قهرمانان اهمیتی به مراتب بالاتر از توپ طلا و رکوردهای فردی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا از هفته سوم لیگ قهرمانان در تورین میزبان لوکوموتیو مسکو است. یووه در دو بازی قبلی خود یک برد و یک تساوی کسب کرده و حالا آماده کسب دومین پیروزی خود است. امید اول یووه بدون شک رونالدو است که در بازی شنبه مقابل بولونیا موفق به زدن یک گل زیبا شد تا تعداد گل هایش را به عدد 701 برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق ستاره پرتغالی این روزها در اوج به سر می برد. 

 

 

 

 

او که در نشست خبری بازی با لوکوموتیو شرکت کرده بود به خبرنگاران گفت:« تیم این روزها خوب کار می کند و با مائوریتزیو ساری(سرمربی) به روشی متفاوت بازی می کنیم. یووه حالا هجومی تر شده و  من هم آزادی عمل بیشتری دارم. از شرایط فعلی و سبک بازی تیم خیلی راضی هستم. تغییر مربی با همین هدف انجام شد. می خواهیم همه جام ها را فتح کنیم. سخت است ولی می توانیم این کار را انجام دهیم.»

 

توپ طلا یا لیگ قهرمانان:« لیگ قهرمانان؛ همیشه گفته ام که افتخارات فردی به اندازه افتخارات تیمی مهم نیستند. در مورد توپ طلا حرفی برای گفتن ندارم. افتخارات فردی در صورتی نصیب من خواهند شد که به افتخارات تیمی برسیم.»

 

 

 

 

رکورد 700 گل:« این دیگر موضوعی مربوط به گذشته است. هدف من زدن گل های بیشتر است ولی مهمتر، کسب موفقیت با یوونتوس و تیم ملی پرتغال خواهد بود. اهمیت رکوردهای فردی پس از افتخارات تیمی است.»

 

رسانه ها:« وقتی در مورد من حقیقت را نمی گویند، ناراحت می شوم ولی این هم جزوی از فوتبال است و باید آن را پذیرفت. در هر صورت رسانه ها باید خبر تولید کنند و روزنامه ها هم بفروشند. برای من، مهم فوتبال است و تمرکزم روی بازی های یوونتوس است. یک خانواده عالی دارم که برایم مهمترین ها در زندگی هستند.»

 

آینده:« سن فقط یک عدد است. داشتن 34 یا 36سال سن به معنای پایان فوتبال تان نیست. این را با عملکردم اثبات می کنم. الان حتی شرایط بهتری نسبت به گذشته دارم.»

 

 

 

 

دیبالا یا ایگواین:« این تصمیم بر عهده مربی است ولی مقابل اینتر دیدیم که دیبالا در ترکیب ثابت بود و گل هم زد. ایگواین هم به زمین آمد و گل پیروزی بخش را زد. مهم نیست چه بازیکنی در ترکیب ثابت است؛ چون ما یک تیم متحد هستیم.»

 

اهمیت رونالدو در ترکیب یووه:« با این نظریه که یوونتوس وقتی من در ترکیب هستم، به گونه ای متفاوت بازی می کند، موافق نیستم. در تیم ملی پرتغال هم این را می گویند. هر بازیکنی عملکرد خاص خودش را دارد. اگر از من بخواهند دروازه بان باشم، قطعا نمی توانم از عهده اش بر بیایم؛ همانطور که بوفون نمی تواند مهاجم باشد. ما مثل یک تیم کار می کنیم تا به عناوین قهرمانی دست یابیم.»

 

دیبالا کریستیانو رونالدو ایگواین یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیبالا کریستیانو رونالدو ایگواین یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تعویق 24 ساعته دیدار الهلال و العین به دلیل شرایط بد جوی سبب شد تا بازی آبی‌های ریاض مقابل الاهلی که قرار بود دو روز دیگر برگزار شود، به تعویق بیفتد. این بازی به‌جای 31 فروردین در هفدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

حالا النصر نسبت به این موضوع معترض است. باشگاه رونالدو که با 12 امتیاز کمتر نسبت به الهلال در رده دوم قرار دارد، ضمن ارسال نامه‌ای رسمی، خواستار برگزاری این بازی در تاریخ اولیه خود شد.

روزنامه الریاضیة با اعلام این خبر نوشت که مدیریت النصر نامه‌ای را به سازمان لیگ عربستان ارسال کرده و برای حفظ یکپارچگی مسابقات و رعایت فرصت‌های برابر برای همه تیم‌ها، خواستار این موضوع شد که بازی الهلال و الاهلی به تعویق نیفتد.

در ابتدای فصل بود که النصر در فینال جام باشگاه‌های عرب از سد الهلال گذشت و قهرمان شد. النصر باید دو روز بعد و بدون رونالدو که مصدوم شده بود، در هفته نخست لیگ امسال به مصاف الاتفاق می‌رفت و برای تعویق این بازی، نامه‌ای را به سازمان لیگ عربستان ارسال کرد.

اما درخواست النصر مورد موافقت قرار نگرفت و این تیم بدون رونالدو به میدان رفت و تن به شکست داد و حالا این تیم اعتقاد دارد باید قانون برای الهلال نیز به همین شکل رعایت شود اما کمیته برگزاری مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان اعتنایی به این درخواست‌ها نکرد و بازی الهلال و الاهلی را به هفدهم اردیبهشت موکول کرد.

دیگر خبرها

  • «بقیع» میراث هویتی مسلمانان است
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم
  • لحظه به لحظه با شب داغ چمپیونزلیگ
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟