Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:31:13 GMT

رقابت نزدیک در بوندسلیگا/ ۹ تیم با اختلاف ۲ امتیاز

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۳۵۳۸

رقابت نزدیک در بوندسلیگا/ ۹ تیم با اختلاف ۲ امتیاز

تیم‌های اول تا نهم بوندسلیگا تا پایان هفته هشتم تنها ۹ امتیاز با هم اختلاف دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، مونشن گلادباخ صدرنشین بوندسلیگا آلمان است. بایرن مونیخ با وجود شکست این تیم نتوانست از این فرصت بهره ببرد و برابر آگزبورگ مساوی کرد. شاگران نیکو کواچ اکنون در جایگاه سوم قرار دارند. در این میان ولفسبورگ دیده می‌شود که این تیم نیز نتوانست پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان هفته نهم شرایط در بوندسلیگا خیلی پیچیده شد. رقابت در این لیگ بیش از دیگر مسابقات نزدیک است. از رتبه نخست تا تیم نهم تنها دو امتیاز اختلاف وجود دارد. هرکدام از ۹ تیم در پایان هفته می‌تواند صدرنشین شود. در انگلیس، صدرنشین دو برابر تیم هفتم امتیاز دارد.

بایرن همچنان بخت نخست قهرمانی است. این تیم در هفت دوره اخیر قهرمان بوندسلیگا شد و در نقل و انتقالات بیش از دیگر تیم‌ها خرج کرد. با این حال در این فصل فراز و فرود زیادی داشته است و تنها نیمی از بازی‌ها را با پیروزی به پایان رسانده است. این تیم در هشت هفته ۱۵ امتیاز کسب کرده است و در دو بازی اخیر تنها یک امتیاز به دست آورد. گلادباخ و ولفسبورگ با ۱۶ امتیاز در صدر قرار دارند. بایرن، دورتموند و لایپزیگ ۱۵ امتیازی هستند. فرایبورگ، شالکه، اینتراخت فرانکفورت و لورکوزن ۱۴ امتیاز دارند.  

در اسپانیا به عنوان مثال میان تیم اول و نهم ۶ امتیاز اختلاف وجود دارد (۱۹-۱۳) البته با یک هفته بیشتر. میان سویا، تیم نهم و رئال سوسیداد (تیم چهارم) پنج امتیاز اختلاف وجود دارد.

یوونتوس، پاری سن ژرمن، لیورپول ...

در ایتالیا که مانند آلمان هشت هفته برگزار شده است شرایط متفاوت است. تنها اختلاف میان یوونتوس صدرنشین و اینتر، تیم دوم اختلاف کم است و فیورنتینا (تیم نهم) یازده امتیاز با رتبه اول فاصله دارد (۲۲-۱۱). در فرانسه نیز شرایط مشابه است. پاری سن ژرمن ۲۴ امتیازی اختلافش با نانت پنج امتیاز است. تیم نهم تنها ۱۰ امتیاز کسب کرده است.

در انگلیس رقابت میان دو تیم بزرگ برقرار است. فصل گذشته منچسترسیتی و لیورپول تا آخرین هفته برای قهرمانی رقابت کردند و با رقیبانشان فاصله زیادی داشتند. چلسی از این دو تیم ۲۰ امتیاز کمتر داشت. اکنون در هفته نهم لیورپول ۲۵ امتیازی است و ۶ امتیاز بیش از تیم پپ گواردیولا کسب کرده است. اختلاف صدرنشین با تیم دوم ۱۳ امتیاز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوندسليگا تیم فوتبال بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره اختلاف میان ایران و کشور‌های عربی
  • قهرمان نمی‌بازد/ تساوی لحظه‌آخری لورکوزن در لانه زنبورها
  • دورتموند - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!