Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اورژانس ۱۱۵ مشهد در دهه پایانی ماه صفر در حالت آماده باش است.

به گزارش قدس آنلاین،رضا وفایی نژاد مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همه ساله همزمان با دهه پایانی ماه صفر زائران زیادی از مناطق مختلف کشور و دیگر کشورهای مسلمان وارد مشهد می‌شوند، بدین منظور ۴۲ دستگاه آمبولانس در مسیرهای منتهی به حرم مطهر و مناطق پرتردد شهر مشهد مستقر و در زمان نیاز به زائران و مجاوران خدمت رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او تصریح کرد: علاوه بر آمادگی ۲۴ ساعته تمام دستگاه‌ها در این ایام به ویژه روز رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام رضا (ع)  نظارت مستقیم بر روند انجام ماموریت‌های پایگاه‌ها توسط حوزه مدیریت حوادث انجام خواهد شد. مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حضور کارشناس اورژانس ۱۱۵ در مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد جهت مدیریت و راهوری آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در حوزه ترافیک شهر و افزایش تعداد اپراتورهای پاسخگو در این ایام انجام می‌شود. وفایی نژاد افزود: علاوه بر آماده باش و فعالیت آمبولانس ها، اتوبوس آمبولانس‌ها و بالگرد اورژانس نیز برای ماموریت‌های لازم در آماده باش کامل هستند. منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اورژانس دهه آخر صفر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت

به گزارش قدس خراسان، مسلم فائق‌نیا اظهار کرد: این حادثه بعد از ظهر امروز در پنج کیلومتری شرق سبزوار روی داد که پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: مصدومان این رخداد توسط پرسنل اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.
۶ بیمارستان، ۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران غرب خراسان رضوی در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • کوثری: شلیک به ریزپرنده ها بخاطر آماده باش پدافند هوایی است /بازی اسرائیل دیگر قدیمی شده است
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز