Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا احتمال حضور دو تن از کهنه‌کارهای کالچو در آتزوری برای حضور در جام ملت‌های اروپای سال آینده را رد نکرد. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی می‌گوید این احتمال وجود دارد که بازی خداحافظی دانیله دروسی و جان لوئیجی بوفون در یورو 2020 برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ایتالیا صعودش به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا را قطعی کرده است و به همین دلیل این شائبه به وجود آمده که برای این بازی‌ها از جان لوئیجی بوفون و دانیله دروسی دعوت به عمل آید تا آنها با آتزوری وداع کنند.

مانچینی 52 ساله در این خصوص به شبکه رای اسپورت گفت: ما می‌خواهیم تیم ملی را به جایی برگردانیم که لیاقتش را دارد. این تیم 4 بار قهرمان جام جهانی شده اما خیلی وقت است که قهرمان جام ملت‌ها نشده است و به همین دلیل هدف‌‌مان این است که در یورو تا پایان راه برویم. وقتی که تیم ناکام می‌شود، شما به عنوان سرمربی بیشتر عذاب می‌کشید.

مانچینی پس از ثبت رکورد در تیم ملی ایتالیا: ترجیح می‌دهم قهرمان جام جهانی شوم

 

مانچینی افزود: برگزاری بازی خداحافظی برای بوفون و دروسی پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بوده و من هم با او موافقت کردم. اگر چنین اتفاقی رخ دهد عالی خواهد شد. اما در مورد اینکه آیا آنها در یورو خواهند بود یا نه باید ببینیم چه می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی فوتبال یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید

نظرسنجی جدید شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد که علاقه مردم آمریکا به انتخابات ریاست‌جمهوری آتی به کمترین میزان خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسیده است، به طوری که تنها ۶۴ درصد از رای‌دهندگان ثبت‌نام شده علاقه خود را به رای دادن در انتخابات نوامبر آینده اعلام کرده‌اند.

براساس گزارش الیوم السابع، این شبکه در وب سایت خود توضیح داد که نتایج نظرسنجی در مقایسه با نظرسنجی‌های قبلی انجام شده توسط این شبکه در همان دوره قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال‌های ۲۰۰۸ (۷۴%)، ۲۰۱۲ (۶۷%)، ۲۰۱۶ (۶۹%) و ۲۰۲۰ (۷۷%) بوده است.

با توجه به روند رای دهندگان بین انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی یا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، نتایج نظرسنجی حاکی از برتری ترامپ با اختلاف اندک، ۴۶ درصد در مقایسه با ۴۴ درصد است که نسبت به برتری ۵ امتیازی ترامپ در ژانویه گذشته کاهش یافته است. 

در همین راستا نشریه آمریکایی هیل در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آبان امسال برگزار می‌شود، نوشت که این انتخابات مانند سال ۲۰۲۰ مجددا جو بایدن و دونالد ترامپ را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، با این تفاوت که این بار شرایط متفاوت است و این انتخابات برای مردم آمریکا نتیجه باخت-باخت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید