Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بارش شدید باران که از اواخر سال گذشته در مازندران شروع شد و تا اوایل فروردین امسال ادامه داشت، باعث بروز خسارت هایی به بخش های مختلف در مازندران از جمله شهرستان سیمرغ شد.

باریک‌ شدن دهنه رودخانه تالار در بخش مرکزی سیمرغ و بخش بهنمیر بابلسر همچنین غیر استاندارد بودن پل «برج‌خیل» سیمرغ و پل «پارومحله» بخش بهنمیر  سبب بالا آمدن سطح ایستایی رودخانه تالار شد و شاهد آب ‌گرفتگی چندین واحد مسکونی در روستاهای دینه ‌سر، برج‌ خیل و رکن ‌کلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رازجویان روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ ، گفت: به دلیل غیراستاندارد بودن پل برج خیل در شهرستان سیمرغ از اعتبارات بنیاد مسکن ۲ میلیارد تومان و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل حوادث برای این طرح در نظر گرفته شده است .

وی افزود: برای ساخت پل جدید برج خیل شهرستان سیمرغ مشاور طرح مطالعاتی این طرح را به سرانجام رسانده است و اداره بنیاد مسکن در مرحله انتخاب پیمانکار است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت:  از بنیاد مسکن به عنوان مجری طرح می خواهیم تا به ساخت این پل سرعت دهد تا مشکل چندین ساله آبگرفتی شهرستان سیمرغ حل شود .

رازجویان در ادامه با بیان اینکه ۴۲ هزار کشاورز مازندارنی در سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال دچار خسارت شده اند ، افزود : تاکنون ۳۸ هزار کشاورز خسارت دیده در سامانه سجاد ثبت نام کرده اند و مابقی به دلیل زمان اندک موفق به ثبت نام در این سامانه نشده اند.

وی با اعلام اینکه تا چند روز آینده  ۶ هزار فقره پرونده وارد سامانه سجاد می شود، گفت که به دنبال این هستیم تا سامانه سجاد را برای زمان محدودی باز کنیم تا  مابقی پرونده ها هم وارد سامانه سجاد شود .

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران سیلاب سیمرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت