Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه ایکنا؛ به نقل از اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمدتقی حلی‌ساز، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر نیرو در دوره اول خدمت‌رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد و افزود: در دور دوم خدمت‌رسانی، با توجه به کاهش تعداد زوار عتبات عالیات و کاهش تعداد مراجعان به درمانگاه‌های هلال احمر، تعداد نیرو‌های هلال احمر نیز کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از شب گذشته ۱۵۰ نیروی تازه نفس در قالب کادر درمانی درمانگاه‌ها وارد عراق شده‌اند، گفت: کادر درمانی در دور نخست خدمات‌رسانی به زائران بعد از ۲۰ روز خدمت شبانه‌روزی، در حال بازگشت به ایران هستند.

وی از فعالیت سه درمانگاه الماس شرق، بلدالاولیا و ملاک در کربلا و دو درمانگاه نبأ و ام‌القری در شهر نجف به عنوان درمانگاه‌های ثابت هلال احمر ایران تا پایان ماه صفر خبر داد و افزود: درمانگاه‌های هلال احمر ایران در کاظمین و سامرا نیز به تدریج در حال تعطیل شدن هستند و ظرف یکی دو روز آینده به فعالیت خود پایان خواهند داد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتظارات شما از خدمت‌رسانی به زائرین اربعین در عراق برآورده شده است؟ گفت: البته که دیگران باید ما را نقد و ارزیابی کنند، اما با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده در حجم فشرده کاری، کمتر پیش آمد که نارضایتی مردم را در خصوص ارائه خدمات درمانی شاهد باشیم.

وی همچنین با اشاره به ارزیابی مثبت مسئولان در بازدید از درمانگاه‌های هلال احمر ایران در عراق گفت: این بازخورد‌های مثبت، مایه دلگرمی تیم اعزامی مرکز پزشکی هلال احمر به عراق و ادامه روند ارائه خدمات درمانی تا پایان ماه صفر است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی سلامت هلال احمر اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: رویکرد ما در استان مصداق شعار امام (ره) و رهبری یعنی اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است.

ابوطالب شفقت پنجم اردیبهشت‌ماه در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های استان، عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی لرستان در عدم تحقق توسعه، بی اتحادی در دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خدمت گذار است.

وی خطاب به فرمانداران تصریح کرد: شما مسئول به کارگیری بدنه‌ی دولت و ایجاد اتحاد به ویژه در دستگاه‌های زیر مجموعه‌ی یک وزارت هستید.

استاندار اظهار کرد: در اولین جلسه‌ای که در تهران خواهم داشت این موضوع را از طریق وزارت خانه‌ها پیگیری خواهم کرد.

شفقت بیان کرد: وزارت خانه‌ها باید یک وحدت رویه و همدلی را در بین دستگاه‌های اجرایی تحت مدیریت خود ایجاد کنند و ما هم اتحاد حاکمیتی را برقرار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: وحدت رویه در بین نمایندگان مجلس و ائمه جمعه نیز به عنوان یک پشتیبان کننده مجموعه‌ی اجرایی، رافع مشکلات استان است.

استاندار ادامه داد: با این وحدت رویه بسیاری از مشکلات استان و انتظارات محقق خواهد شد.

شفقت گفت: لرستان امکانات خدادادی زیادی دارد که تنها با برنامه‌ریزی، اقدام و همدلی می‌توانیم آنها را بهره‌ور کنیم.

وی در ادامه بر فعال کردن و پیشرفت روستاها تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد و ارتقا خرد اقتصادی در روستاها بر پایه‌ی داشتن برنامه‌ی جامع منطقه‌ای باعث رونق و افزایش درآمد در روستاها شده و حاشیه نشینی شهری را کمتر خواهد کرد. 

استاندار در پایان به مدیریت هزینه‌های دولت اشاره و عنوان کرد: در شهرهای کوچک منطق مجتمع اداری را پیگیری کرده و از هزینه‌های اضافه خودداری کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان