Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،خسروی مسئول همایش یکروزه‌ی فناوری پهپاد، مقررات هوایی و اصول ایمنی دردانشگاه رازی گفت : مدرسان سازمان هواپیمایی کشوری دراین همایش، اصول ایمنی، مناطق ممنوعه پروازی وقوانین حاکم بر پرواز کواد کوپتر و هلی شات را به کاربران این تجهیزات آموزش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در واقع آموزش‌های این دوره نقش همان آیین نامه راهنمایی و رانندگی را برای مخاطبانش دارد.

خسروی گفت: براساس قانون، سازمان هواپیمایی کشوری وظیفه دارد برهمه فعالیت‌های حوزه هوایی غیر نظامی نظارت کند و فروشندگان تجهیزات پهپادی هم باید مجوز فروش داشته باشند.

او با اشاره به اینکه همایش یکروزه‌ی دانشگاه رازی کرمانشاه می‌تواند راهگشای فعالان این حوزه باشد افزود: آشنایی با قوانین بکارگیری پهپاد ها‌ی غیر نظامی، امنیت پرواز و کسب وکار آسان دراین حوزه را فراهم می‌کند.

او گفت: حدود ده سالی است که بکارگیری پهپاد‌هایی غیرنظامی دربخش‌های تجاری، تبلیغاتی، حفاظت محیط زیست و نقشه برداری کاربرد دارد، اما تا کنون دستورالعمل یا دوره‌های آموزشی خاصی برای کاربران این تجهیزات ارایه نشده است .

 

 

انتهای پیام/د

آموزش مدرسان سازمان هواپیمایی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این همایش سه روزه که از ۲۶ اردیبهشت ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود از یک سو تحقیقات بنیادین در زمینه کارکردهای شناختی مغز و از طرف دیگر استفاده از این یافته‌ها در بهبود عملکرد مغز، حول سه محور روانشناسی و شناخت، علوم اعصاب و فناوری های عصب شناختی را مد نظر دارد.

در این رویداد بین المللی موضوعاتی همچون آموزش و پرورش شناختی، ارزیابی شناختی، بازتوانی شناختی، رسانه و شناخت، روانشناسی شناختی، زبان‌شناسی شناختی، شناخت اجتماعی، طراحی وشناخت، فلسفه ذهن، تحریک مغزی، علوم اعصاب شناختی، علوم اعصاب شناختی بالینی، نقشه برداری مغز و تصویربرداری عصبی، علوم اجتماعی محاسباتی، مدل‌سازی شناختی و هوش مصنوعی، واسط مغز رایانه و فناوری عصبی مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

برگزاری این همایش می تواند در توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و به کارگیری دستاوردهای آن در زمینه های مربوطه و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات در این حوزه میان استادان و دانشجویان نقش مهمی را ایفا کند.

در دهمین همایش بین المللی علوم شناختی محققانی از کشورهای مختلف از آسیا، اروپا و امریکا به صورت آنلاین حضور دارند و اساتید برجسته درخصوص هوش مصنوعی، تشکیل و بازیافت حافظه، تحریک بصری هیپوکمپ برای درمان آلزایمر، تحریک مغزی، بررسی شبکه های اجتماعی بر سلامت روان و توانمندی شناختی سخنرانی و آخرین یافته ها و اطلاعات علمی و تحقیقاتی را به اشتراک می گذارند.

در مدت برپایی این همایش چندین غرفه در حوزه های مختلف شناختی نیز دایر می‌شود.

کد خبر 6087626 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • متقاضیان خرید جت شخصی بخوانند/ اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی